آخرین اخبار

3. آذر 1400 - 12:02   |   کد مطلب: 10163
سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسبج با حضور تیمهای برتر از سراسر کشور در سه رشته پویا نمایی اپلیکیشن های موبایلی و بازی های موبایلی در حال برگزاری و کهگیلویه و بویراحمد در این رقاب ها حضور دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه؛ سید روح الله اخلاقی سرپرست تیم اعزامی کهگیلویه وبویراحمد در گفتگو با خبرنگار ما گفت :از استان کهگیلویه وبویر احمد سه تیم برتر در رویداد استانی در زمینه بازی سازی اپلکیشن موبایلی و پویانمایی به به مرحله نهایی که دوم تا چهارم اذرماه در تهران حال برگزار است اعزام شده اند.

 

 

وی به کیفیت این مرحله از رویداد اشاره کرد و ادامه داد:در این دوره از رویداد تیم های شرکت کننده با فراغ بال و ایده های قابل توجهی در حال رقابت بوده که باعث شده رقابت تیم ها بسیار نزدیک و نفس گیر باشد.

 

 

سرپرست تیم های شرکت کننده استان در سومین مرحله روبداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج به حمایت از تیم های برتر در این رویداد از سوی نهادهای متولی اشاره داشت و گفت:برند سازی و سرمایه گذاری بر روی ایده ها و طرح های برتر یکی از رویکرد های برگزاری این رویداد است.

 

 

اخلاقی به کیفیت برگزاری این رویداد نیز اشاره کرد و افزود: برگزاری چنین رویداد هایی یک سکوی پرتاب برای فعالان در عرصه فضای مجازی است و میتواند باعث رشد و بالندگی تیم های شرکت کننده در تولیدات آینده آنها شود.

 

 

وی به اهدای حوایز نفیس به برگزیده گان این دوره نیز اشاره داشت و افزود:در این دوره با اتخاذ های صورت گرفته جوایز نفیس همراه با حمایت های نهادهای بزرگ مجازی کشور از رتبه های برتر صورت خواهد پذیرفت.

 

 

اخلاقی به عملیات تولیدات این دوره در سه رده مختلف پویانمایی اپلیکیشن های موبایلی و بازی های موبایلی نیز اشاره کرد و گفت:در این دوره در زمینه پویانمایی تولید محتوا با رمز عملیات در مسیر پیشرفت توقف ممنوع در مبحث بازی های موبایلی آرمان شهر و در اپلیکیشن های موبایلی کارآفرینی توسط رییس محترم سازمان بسیج برای این دوره اتخاذ شده است.

 

 

وی به اختتامیه این دوره نیز اشاره داشت و گفت:اختتامیه این دوره ساعت ۸چهارم اذرماه با حضور تیم های شرکت کننده و معرفی تیم های برتر با حضور‌مسولان عالی رتبه کشور در سالن ۵آذر برگزار خواهد شد.

 

 گفتنی است سردار شکارچی مشاور ارشد فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از نزدیک با تیم های شرکت کننده استان کهگیلویه وبویراحمد دیدار و گفتگو کرد.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک