آخرین اخبار

29. آبان 1400 - 18:54   |   کد مطلب: 10153
امروز و همزمان با نخستین روز از هفته بسیج، ۱۰ گروه جهادی همراه با برپایی میز خدمت با حضور مسئولان شهرستان کهگیلویه در روستای کم برخوردار سمغان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه؛ بسیج و گروه های جهادی از جمله ذخایر تمام نشدنی برای نظام جمهوری اسلامی ایران بوده که  در جنگ دفاع مقدس در قالب خودجوش بسیج مردمی در دفاع از اب و خاک حضور فعال داشته و اکنون پس از  جنگ  در قالب گروه‌های جهادی جهت  اجرای فرامین و منویات مقام معظم رهبری در حال خدمت هستند.

 

امروز و همزمان با نخستین روز از هفته بسیج، اعزام ۱۰ گروه جهادی و برپایی میز خدمت با حضور مسئولان شهرستان کهگیلویه در روستای کم برخوردار سمغان برگزار شد.

در این آیین معاون سیاسی امنیتی فرمانداری کهگیلویه با گرامیداشت هفته بسیج در خصوص هدف برگزاری میزخدمت گفت: مهمترین هدف فراهم نمودن فرصتی برای دیدار چهره به چهره مردم با مسئولان دستگاه‌ها و ادارات به منظور ارائه مطالبات و مشکلات خود و روستا است.

 

ابراهیم خنجری افزود: مدیران در این برنامه ها مشکلات، کمبودها و معظلات را از نزدیک مشاهده می کنند، درخواست ها را بدون واسطه می شنوند، بخشی را که مقدور است و اعتبارات اجازه می دهد با تدبیر مدیران مرفع می شود.

 

وی  با اشاره به اینکه روستای سمغان، رسما به شهر ملحق شده است تصریح کرد: در گذشته آنگونه که شایسته بود خدمات دهی صورت نمی گرفت، اما امید است با توجه به اینکه روستا دیگر از بلاتکلیفی در امده است خدمات شهری شامل حال شهروندان این روستا گردد.

فرمانده  ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه نیز گفت: ۱۰  گروه  جهادی با حضور بیش از ۷۰ نفر از خواهران و برادران بسیجی و با هدف انجام فعالیت های عمرانی، فرهنگی، آموزشی، درمانی و بهداشتی و ... به روستاهای کم برخوردار سمغان و دم‌مهد  اعزام شدند.

 

 

حمزه محقق زاده سازندگی و محرومیت‌زدایی را ماموریت اصلی گروه های جهادی دانست و افزود: در این راستا با حضور مسئولان شهرستانی در میان مردم، از نزدیک در جریان مشکلات قرار گرفته که نتیجه خوبی نیز در برداشت.

 

 

در بازدید مسئولان از مدارس سمغان، مدیر آموزش و پرورش گفت:بیش از۳۵۰ دانش آموز در سه مقطع ابتدایی و پیش دبستانی، متوسطه اول و دوم مشغول به تحصیل هستند.

---

فضل الله گنجی پور افزود: در این مدارس با همکاری سپاه و بسیج شهرستان کهگیلویه در هفته بسیج، کارگاه های سبک زندگی، مشاوره تحصیلی و خانواده انجام و بسته های آموزشی نیز ببین دانش آموزان کم برخوردار می شود.

 

 

---

رییس دامپزشکی کهگیلویه نیز گفت: ما در این برنامه دو اکیپ از دامپزشکی را به روستای دم‌مهد اعزام، که بیش از هزار دام را علیه بیماری تب برفکی و مالت واکسینه کنند.

 

تصاویر تکمیلی؛

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک