آخرین اخبار

14. مهر 1400 - 13:37   |   کد مطلب: 10077
با دستور دادستان عمومی انقلاب کهگیلویه؛
ساختمان مخروبه "بازار روز" دهدشت تخریب می شود+تصاویر
دادستان عمومی انقلاب کهگیلویه گفت: بافت فرسوده و غیرمسکونی مخروبه بازار روز دهدشت که به محلی برای پاتوق معتادان متجاهر تبدیل شده‌ با همکاری شهرداری تخریب می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه؛ امروز در حاشیه‌ بازدید دادستان عمومی انقلاب کهگیلویه، معاون شبکه بهداشت و معاون شهرداری دهدشت از بازار روز این شهر، مردم و کسبه با شکایت مبنی بر تجمع و مزاحمت معتادان در مخروبه میدان مرکزی شهر دهدشت بصورت ویژه در دستور کار دادستان قرار گرفت.

 

دادستان عمومی انقلاب کهگیلویه گفت: در راستای اجرای قانون پاک‌سازی مکان مورد تجمع معتادین، بافت‌ فرسوده و غیرمسکونی مخروبه میدان مرکزی شهر دهدشت که به محلی امن برای پاتوق معتادان متجاهر تبدیل شده‌ بود با همکاری شهرداری تخریب می‌شود.

 

عبدالله سعادتیان با تاکید بر این‌که تخریب این مکان‌های مخروبه به‌صورت ویژه در دستور کار دادستانی قرار گرفته است، افزود: متاسفانه افراد معتاد با حضور در این اماکن اقدام به استعمال مواد مخدر می‌کنند و مشکلات متعددی از جمله تهدیدات امنیتی و بهداشتی به‌وجود می‌آورند، به همین دلیل ساماندهی و جمع‌آوری معتادین متجاهر یک ضرورت است.

 

وی تصریح کرد:دستور تخریب این مکان مخروبه پرخطر صادر شده است و امیداواریم با همکاری شهرداری در کوتاه‌ترین زمان ممکن تخریب شده تا موجبات آسایش و آرامش مردم فراهم شود.

 

تصاویر تکمیلی:

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک