آخرین اخبار

14. مهر 1400 - 13:32   |   کد مطلب: 10076
موحد در جمع عزاداران دهدشتی ؛
نفوذی ها تهدیدی جدی برای انقلاب هستند+تصاویر
نماینده کهگیلویه بزرگ در جمع عزاداران دهدشتی با اشاره به اینکه امروز امت اسلامی عزادار یک فرد نیست، بلکه عزادار خاندان اهل بیت(ع) است، گفت: نفوذی ها تهدیدی جدی برای همه انقلاب ها بوده و هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه؛ مراسم عزداری شب ۲۹ صفر، با حضور نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی و شهروندان دهدشتی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در مسجد حضرت ابوالفضل( ع ) این شهر برگزار شد.

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه،لنده،چرام و بهمئی در این مراسم با تسلیت رحلت رسول اکرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا (ع) گفت : امت اسلامی ایران امروز عزادار یک فرد نیست بلکه عزادار خانواده پیامبر(ص) و خاندان اهل بیت(ع) است.

حجت الاسلام محمد موحد افزود: وقتی از سیره و روش پیامبر (ص) و اهل بیت فاصله بگیریم با بسیاری از مشکلاتی که در حال حاضر با آن دست به گریبان هستیم مواجه می‌شویم.

وی در خصوص شهادت امام حسن مجتبی (ع) تصریح کرد: در هر انقلابی نفوذی ها بدترین ضربات را بر پیکره و ستون آن انقلاب ها زده اند و در مورد امام حسن(ع) نیز یک نفوذی که همسر ایشان بود، به خلافت حضرت ضربه وارد کرد بر همین اساس همیشه باید خطرات نفوذی ها را همیشه جدی بگیریم.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک