آخرین اخبار

6. مهر 1400 - 7:41   |   کد مطلب: 10060
با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی؛
مشق اربعین در سوگواره خوشنویسی کهگیلویه برگزار شد+تصاویر
به مناسبت اربعین حسینی و بزرگداشت هفته دفاع مقدس برنامه فرهنگی و هنری، خوشنویسی با حضور و هنر نمایی هنرمندان دهدشتی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه؛  شب گذشته انجمن خوشنویسان کهگیلویه با حضور در فرهنگسرای ارشاد این شهرستان به مناسبت هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی، اشعاری را در خصوص این روز و شب ها به رشته تحریر و خوشنویسی درآوردند.

 

 

 

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه گفت: این گونه فعالیت ها در عرصه های مختلف موجب می شود تا روح هنر همیشه زنده و در زندگی ما در ایام مختلف جاری باشد.

 

 

 

ایرج کاظمی جو برگزاری برنامه های فرهنگی هنری با موضوع دفاع مقدس را امری ضروری برای آشنایی نسل های آینده با فرهنگ ایثار و شهادت دانست و تصریح کرد: اینگونه برنامه‌ها، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با زبان هنر را بیان می کند.

 

 

 

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی نیز در این آیین گفت: هنر خوشنویسی، به عنوان رشته ای کم هزینه، تنها هنری است که میراث دار فرهنگ و تمدن ایران اسلامی است.

 

 

 

حجت‌الاسلام محمد موحد افزود:خوشنویسی، فقط غلطیدن قلم بر روی کاغذ نیست، بلکه انتقال دهنده فرهنگ و حکمت است و ما ملزم به ارتقای جایگاه این هنر هستیم و در درجه نخست باید نسبت به توجه و حمایت بیشتر از هنرمندان این عرصه تلاش کرد.

 

 

 

در این برنامه ایمان داورپناه، عضو شورای اسلامی دهدشت و از اعضای انجمن خوشنویسان، به بیان دغدغه های این انجمن پرداخت و خواستار توجه ویژه به مشکلات هنرمندان، و استادان خوشنویس در این شهرستان شد.

 

 

 

تصاویر تکمیلی:

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک