آخرین اخبار

5. مهر 1400 - 16:20   |   کد مطلب: 10059
فرمانده تیپ ۴۸ فتح با اشاره به جان فشانی شهدا و تبعیت آنها از آرمانهای امام راحل گفت: اندیشه‌های بلند حضرت امام خمینی (ره) در پرتو عنصر شجاعت و استقامت، معادلات سیاسی جهان را برهم زد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه؛  یادواره ۲۹ شهید والامقام بخش دیشموک و ۲ شهید گمنام با حضور خانواده‌های معزز شهدا، ایثارگران، مسئولان استانی، شهرستانی، بخشی و عموم مردم برگزار شد.

 

 

 

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام محمدتقی (ع) هدف از برگزاری یادواره شهدا را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی نسل جوانان با فرهنگ شهادت، عنوان و گفت:شهدا مظهر ایثار، مقاومت و از خودگذشتگی هستند که به تمام مواهب مادی و دنیوی پشت کردند و از جان شیرین خود گذشتند تا یک وجب از خاک کشور به دست دشمنان نیفتد و امروز تکریم مقام شامخ شهدا یک وظیفه و ضرورت غیر قابل انکار است.

 

 کریم انصاری با اشاره به برپایی غرفه واکسیناسیون سیار در این یادواره افزود: با همکاری بسیجیان مرکز جامع سلامت در طرح شهید سلیمانی، مرکز واکسیناسیون سیار جهت تزیق دایر شد.

 

 امام جمعه دیشموک نیز در این آیین گفت: برپایی این یادواره سبب رشد معنویت در جامعه شده و باید بدانیم که راه شهدا فراموش شدنی نیست.

 

فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان نیز در این یادواره با اشاره به جان فشانی شهدا و تبعیت آنها از آرمانهای امام راحل گفت: اندیشه‌های بلند حضرت امام خمینی (ره) در پرتو عنصر شجاعت و استقامت، معادلات سیاسی جهان را بر هم زد و قطار انقلاب را به حرکت درآوردند.

 

 

 

حسن حکمتیان با اشاره به اینکه،انقلاب اسلامی به گفته امام امت زمینه ساز ظهور حضرت حجت (ع) است، افزود: شعار ملت ایران از ابتدای انقلاب استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بود، اما دشمنان این استقلال را بر نتافتند و از همان اوایل به دنبال دسیسه چینی علیه نظام و انقلاب بودند.

 

وی تصریح کرد: از همان ابتدای پیروزی انقلاب، منافقان و دشمنان ۱۷ هزار نفر از مردم ما شهید و به خاک و خون کشیدند، اما آنها باید بدانند که این انقلاب صاحب دارد.

 

فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان با اشاره بیه اینکه دشمنان از اوایل انقلاب درصدد ایجاد تفرقه قومیتی در ایران اسلامی و تجزیه کشور بودند، عنوان کرد: شهدا بودند که با نثار خون خود،این آرامش را به مردم برگرداندند.

 

حکمتیان با اشاره به حمایت ۳۶ کشور از صدام در جنگ تحمیلی ادامه داد: در جنگ هشت ساله استان‌های مرزی ما ناامن بودند و منافقان در کنار صدام به این کشور صدمه وارد کردند.

 

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها در جنگ نفتکش‌ها مستقیم وارد جنگ با ایران شدند و شوروی ۶۱ درصد صنایع هوایی، آلمان ناوچه دریایی و انگلیس و عربستان با حمایت‌های تسلیهاتی و مالی به عراق کمک کردند.

 

فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان با اشاره به رسیدن ایران اسلامی به قله افتخار و استقلال ادامه داد: امروز جوانان بسیجی ما در عرصه‌های مختلف علمی، نانو، هوا فضا، هسته ای، موشکی و نظامی مرز‌های علم را شکافتند که این مرهون تفکر ناب بسیجی و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری است.

 

حکمتیان گفت: رهبری معظم انقلاب به عنوان ناخدای انقلاب در این عرصه تاریخی کشور را به سلامت از گردنه‌ها عبور می‌دهد به گونه‌ای که امثال قاسم سلیمانی‌ها و صیاد شیرازی‌ها فرهنگ ناب شهادت و اسلام را به جای جای دنیا گستراندند.

 

وی تصریح کرد:مردم ما همان مردمی هستیم که در دوران دفاع مقدس به ندای امام خمینی(ره) رهبر خود لبیک گفتیم ، با تعصی از سرور و سالار شهیدان با یزیدیان زمانه خود جنگیدیم.

 

حکمتیان در پایان با اشاره با اینکه ما باید متناسب با هر نوع تهدیدی که متوجه نظام اسلامی می شد ماموریت خود را تعریف و وارد صحنه شویم، بیان داشت: دشمنان با راه اندازی شبکه فارسی زبان در صدد تغییر رفتار مسئولان و فرهنگ اسلامی مردم هستند، اما فرزندان و سربازان تیپ ۴۸ فتح و رزمندگان اسلام با شما عهد می‌بندیم تا آخرین قطره خون پای آرمان‌های انقلاب بایستم و با هرگونه بی نظمی‌ها مقابله کنیم.

 

تصاویر تکمیلی:

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک