آخرین اخبار

3. مهر 1400 - 16:48   |   کد مطلب: 10054
زنگ مهر، مقاومت و ایثار به صورت نمادین با حضور مسئولان شهرستانی کهگیلویه در شهر دهدشت برای 10 هزار دانش آموز این شهرستان، نواخته شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه؛  زنگ مهر، مقاومت و ایثار به صورت نمادین با حضور مسئولان شهرستانی کهگیلویه در شهر دهدشت برای 10 هزار دانش آموز این شهرستان، نواخته شد.

 

فرماندار کهگیلویه در این آیین ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس با اشاره به اینکه بیش از ۳۳۰ هزار شهید، جان دادند تا پرچم وطن بالا بماند گفت: یکی دو سال به خاطر کرونا، موجب شد این چنین جمع هایی را شاهد نباشیم.

 

دارا کریمی نژاد افزود: کرونا یک تلنگر بود، که بفهمیم نمی توان فقط یک بعدی نگاه کرد، ارزش و قدر معلمان بیشتر شناخته شد.

 

وی با اشاره به سخنان دبیرکل سازمان ملل تصریح: جهان در علم و واکسن نمره بیست گرفت اما در در اخلاق نمره صفر بدست اورد.

 

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه ادامه داد: کسانی که دم از علم و اخلاق می زنند، وقتی به منافع خودشان رسیدند، به انسانهای دیگر توجه نکردند.

 

کریمی نژاد هفته دفاع مقدس را پیوند علم ، عمل، خرد و عقلانیت دانست و عنوان کرد: ایران آینده به شما نیاز دارد و ضربه ای که از نبود علم در طور این مدت به واسطه آموزش از راه دور به سیستم وارد شده شاید یک وقفه چند ساله نیز ایجاد کند و جز با تلاش و همکاری شما دانش اموزان ، مدیران و معلمان این جبران نمی شود.

 

 

وی با اشاره به اینکه ایران داشته های زیادی دارد اما ابرچالش هایی که در حوزه های مختلف وجود دارد مشکل ایجاد کرده است، افزود: باعلم، عقلانیت، تلاش و پشتکار شما دانش آموزان ، باید این چالش ها حل شود.

 

در این آیین فرمانده ناحیه مقاومت کهگیلویه نیز با اشاره به ۳۶هزار شهید دانش آموز دوران دفاع مقدس گفت:دفاع جانانه مردم ایران در ۸ سال دفاع مقدس که در یک جنگ نابرابر ایستادگی کردند قابل تقدیر و احترام است.

 

حمزه محقق زاده افزود: معلمان و دانش‌آموزان در کنار کسب علم و دانش در حوزه‌های ارزشی نیز برای جمهوری اسلامی کار های بی‌نظیری انجام دادند.

 

مدیر آموزش و پرورش کهگیلویه نیز در این آیین با اشاره به اینکه سال تحصیلی جدید با بیش از ۱۰هزار دانش اموز  از امروز در مدارس شهرستان آغاز شد، گفت: در متوسطه اول بیش از پنج هزار و ۵۰۰  و  متوسطه دوم بیش از چهار هزار و ۵۰۰ دانش آموزش به کسب علم خواهند پرداخت.

 

فضل الله گنجی پور با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۷۰ درصد فرهنگیان دز اول واکسیناسیون کرونا را دریافت کردند. افزود: واکسیناسیون دانش آموزان براساس ابلاغه اعلام شده سال اخر متوسطه از هفته دوم مهرماه با توجه به زمانبندی  انجام شده در خود مدارس انجام خواهد شد.

 

وی تصریح کرد: بر اساس اطلاعیه وزارت آموزش و پرورش سه گروه از دانش‌آموزان سال تحصیلی را به صورت حضوری آغاز می‌کنند.

 

 

تصامیر تکمیلی:

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک