آخرین اخبار

1. مهر 1400 - 15:33   |   کد مطلب: 10052
امام جمعه شهر دهدشت با اشاره به اینکه حفظ آرمان های شهدا در جامعه مهم و واجب است گفت: برگزاری یادواره شهدا نقش مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه؛ همزمان با هفته دفاع مقدس یادواره ۸۸ شهید گلگون کفن دفاع مقدس شهر سوق با حضور خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان وایثارگران، اقشارمختلف مردم و مسولان شهرستانی از طرف حوزه مقاومت بسیج امام حسین (ع) با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد.

 

 

 

امام جمعه دهدشت در این آیین با اشاره به اینکه مقام شهدا در نزد خداوند برابر مقام انبیا وصالحان است گفت: برگزاری یادواره شهدا نقش مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دارد.

 

 

 

حجت الاسلام علی وحدانی فر با تاکید بر اینکه حفظ آرمان‌های شهدا در جامعه، شهدا به عنوان مشعل‌های فروزان چراغ راه ملت و دولت هستند افزود: حفظ آرمان های شهدا در جامعه مهم و واجب است، و آنها را باید با ولایت شناخت و امروز وظیفه ما در مقابل شهدا بسیار سنگین است.

 

 

 

وی تصریح کرد : اگر می خواهیم در راه شهدا حرکت کنیم ولایتمداری و بصیرت ضرورت است و با پایبندی به این دو شرط مورد شفاعت شهدا قرار می‌گیریم.

 

 

 

امام جمعه دهدشت بیان داشت: بصیرت شهداء موجب شد که آنها از مسیر اصلی خارج نشوند،چرا خیلی ها به دین اسلام خدمت کردند اما بصیرت شهداء را نداشتند.

 

 

 

 در این آیین با حضور مسئولان شهرستانی و بخشی از خانواده شهدا ومدافعان سلامت تجلیل شد.

 

 

 

تصاویر تکمیلی:

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک