آخرین اخبار

19. مرداد 1400 - 14:41   |   کد مطلب: 9979

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه؛ محمود محمدی - سطر به سطر، بند به بند از بیان تلاشهای مجدانه بی نشان های همیشه نشان، قاصر است. همان ها که همیشه نشان هستند؛ نشان و راهنمایی برای مردم و آنان که با سعه صدر با حرفها و گام هایشان هم قدم می شوند و گاهی نیز هدف نقدهایشان می شوند.
اما همین نشان ها گاهی نشانه می شوند برای فشارها و حملاتی که شاید حق آنها نباشد و برایشان ناگوار باشند.
اما سرد و گرم زمانه را این ها می چشند با وجودشان حس میکنند، امیدی دارند که در بذری نهفته است و روزانه با وجودشان آن را گرم نگه می دارند تا درختی پرثمر را به بار بنشانند.
بیایید با این خلایق روزگار خوب باشیم، با آنها همیشه بیدار باشیم و رنج شان را گُل باشیم تا شاید آنها را در این سرزمین در جایگاه واقعی شان بنشانیم.
ارج نهیم و ارج نهیم تا در باورهای همگان بتوانند بهترین نقوش را به ثبت برسانند، جان مایه کلام شان این است که برای کشور و مردم مان پای کاریم...این را با جان و دل بشنویم و پذیرا باشیم.
خبرنگاری شاید یک داستان نانوشته مقدس باشد که بیشتر از آنکه در جسم سیر کند در روح جریان دارد، زمانی خبرنگار خوبی می شوی که تعصب نداشته باشی و واقع بینانه بنویسی و حقایق را درک کنی و درجبهه مردم بمانی، اینگونه می شود که بهترین ها را همیشه در کنار خود حس خواهی کرد.
بحرمتش و به یاد آنان که راه شهید صارمی ها و شهید عبدیان ها را ادامه میدهند، جانانه یادشان را گرامی میداریم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک