آخرین اخبار

18. فروردين 1399 - 23:53   |   کد مطلب: 9352
برخی از رسانه ها که صیادان خوبی برای گرفتن ماهی از آب گل آلود هستند ، با دامن زدن به بازی های سیاسی قصد بهره برداری از این فضای ملتهب را دارند که موجب سرافکندگی و تاسف جامعه رسانه و خبری است.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛ با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال 98 همه منتظر فرارسیدن سال 99 بودند تا سختی های گذشته را به فراموشی سپرده و دل به آینده ای روشن دهند.

 

اما در اولین روزهای اسفندماه بود که نام ویروس جدیدی به نام کرونا ترس را در جان همه انداخت و روز به روز قربانیان خود را از میان انسان های مختلف انتخاب می کرد.

 

با افزایش شیوع گرونا، نهادهایی از جمله وزارت بهداشت و گروه های جهادی که همیشه در صحنه هستند، دست به کار شده و عزم خود را برای مقابله با این خطر بیولوژیکی جزم کردند.

 

در روز و شب های ابتدایی ورود کرونا ویروس تقریبا همه با جدیت تمام برای مقابله با آندست به کار شده و همه دانشگاه ها،مدارس و مراکز علمی تعطیل و فاز جدیدی از مبارزه با ویروس کرونا آغاز شد.

 

اما با نزدیکی به ایام نوروز نگرانی مسئولین بیشتر شد و در همین راستا مراقبت و بازرسی ها در ورودی و خروجی شهرها و اقدامات مراقبتی تشدید شد تا با این بیماری مقابله شود.

 

رسانه ها نیز پابه پای گروه های مختلف برای مبارزه با این بیماری و اطلاع رسانی و افزایش آگاهی به مردم در مورد ویروس جدید و همچنین اعلام توصیه های پزشکی اقدامات شایسته ای انجام دادند و اهمیت کار رسانه ها با توجه به نیازهای جامعه، بیشتر از پیش مورد توجه قرار گرفت.

 

اما برخی از رسانه ها که صیادان خوبی برای گرفتن ماهی از آب گل آلود هستند ، با ایجاد بازی های سیاسی قصد بهره برداری از این فضای ملتهب را دارند که موجب سرافکندگی و تاسف جامعه رسانه و خبری است.

 

این روزها مطمئنا مشکلات،کمبودها،کم کاری ها و حتی ضعف هایی در نهادهای مختلف به چشم می آید اما کمک به رفع آن ها بهترین کاری است که هر شخص،نهاد و یا سازمانی می تواند انجام دهد اما برخی رسانه ها که از قدرت زیادی برخوردارند به جای استفاده از آن در جهت صحیح به فکر منافع خویش بوده و به عواقب ایجاد موج های سیاسی فکر نمی کنند.

 

مشکل آفرینی در شرایطی که مشکلات و بحران ها در اوج خود قراردارندف نوعی خیانت محسوب می شود و اگر این تحرکات غافلانه صورت گرفته باشد نیز نوعی بی تجربگی،خامی و بی تدبیری را نشان می دهد ؛شایسته است این رسانه هایی که ادعای مردمی بودن را دارند رسالت خود را از یاد نبرده و برای مردم و به خاطر مردم قلم بزنند، نه برای منافع شخصی خویش.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک