آخرین اخبار

19. بهمن 1398 - 17:16   |   کد مطلب: 9293
این روزها هر چه به ایام تبلیغات قانونی انتخابات مجلس شورای اسلامی نزدیک می شویم شاهد عبور بسیاری از کاندیداها از خط قرمز قوانین هستیم

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛ این روزها هر چه به ایام تبلیغات قانونی انتخابات مجلس شورای اسلامی نزدیک می شویم شاهد عبور بسیاری از کاندیداها از خط قرمز قوانین هستیم و بارهای بار مشاهده شده که کاندیداها با دور زدن قانون اقدام به برگزاری نشست های انتخاباتی یا به گفته خودشان همایش های همدلی می پردازند.

 

کاندیداهای کهگیلویه نیز از این جریان مستثنی نبوده و با برگزاری چنین مراسماتی موجب التهاب آفرینی در روند برگزاری انتخابات شده اند و جو شهرستان را به نوعی متشنج کرده اند.

 

رسانه های شهرستان نیز در این میان سهم بسزایی داشته و در این التهاب آفرینی اگر نقش اصلی را ایفا نمی کنند اما نقش مکمل اصلی و اولیه این التهاب آفرینی و جوسازی های غیر متعارف را بازی می کنند.

 

برخی رسانه ها نیز حامی کاندیدای خاصی نبوده و رسالت های رسانه خود را در چهارچوب های مشخص شده حفظ می کنند برخی نیز دراین زمینه فعالیت هایی داشته که برخی قابل تقدیراست چرا که علاوه بر دعوت مردم به این واقعه و حماسه بزرگ در جهت اندیشمندی رای دهندگان و انتخاب براساس تفکر تلاش کرده اند.

 

حال موضوعی که اینجا مطرح است عدم توجه کاندیداها به قوانین تبلیغاتی است که مصوبه مجلسی است که قصد حضور در آن را دارند. ناخودآگاه این سوال در ذهن همه بوجود می آید که کسانی که خود قوانین مصوب کشور را نقض می کنند چگونه می خواهند در مجلس قانونگذار خوبی باشند.

 

با توجه با این که تا قبل از شروع زمان تبلیغات قانونی هنوز چند روزی باقی مانده است اما برخی از کاندیداها با برگزاری همایش های خود در فضای باز موجب ورود شورای تامین شهرستان به ماجرا شده و خود اولین نقض کنندگان قانون تبلیغات هستند.

 

گفتنی است که تلاش ها و زحمات شورای تامین و دادستانی شهرستان کهگیلویه قابل تقدیر بوده و این تلاش ها بارها در ایام کنونی انتخابات مشخص بوده که برخی از آن ها قابل ذکر نبوده اما باعث ایجاد آرامش در شهرستان کهگیلویه شده است.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک