آخرین اخبار

28. بهمن 1394 - 1:40   |   کد مطلب: 4795
و اکنون ای مردم بیدار و همیشه در صحنه کهگیلویه، آمده همان مردی از جنس امید و روشنایی، ناجی که این روزها، ندای آمدنش ترانه هر کوی و برزنی شده است و مردمش پیوسته سرود آمدنش را می خوانند و او را می خواهند، او که همانا بهترین تعبیر این قصه قدیمی و برآمدن تمامی آن غصه های دیرینه است، آغازی بر یک پایان تلخ، برای آنان که دیری است منتظر آمدنش هستند.
پایگاه خبری کهگیلویه

پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه؛مریم پویان

 

با نزدیک شدن به هفتم اسفند ماه ثانیه به ثانیه تنور انتخابات در کهگیلویه داغ تر و انگیزه وافری به مردم پر صلابت و رنج کشیده پدر و مادرانی که شاید سالیان سال منتظر تامین شغل برای فرزندان تحصیل کرده خود باشند نزدیک می شویم.

 

با حضور ثبت نام تعداد کثیری از افراد واجد شرایط در این دور از انتخابات، با نگاه اجمالی به این اسامی با نامی آشنا و دلسوز مردی از جنس عدالت و برابری سردار حاج عدل هاشمی پور رو به رو می شویم. مردی که به جرات می توان گفت هر چند تاکنون پست مدیریتی و مسئولیتی در این شهرستان نداشته اما با نفوذ خود در کشور کارهای عمرانی بی نظیری برای مردم شهرستان خود انجام داده است.

 

مردی که با الگوگیری از بزرگان دین اسلام در کمک به مردمش هیچ گونه دریغی نورزید و جوانان و خانواده های بسیاری را از درد فقر و بیکاری رهایی بخشید و اکنون با ثبت نام ایشان در این دوره از انتخابات هاله ای از امید در دل جوانان جویای کار این شهرستان به وجود آورده است.

 

سردار هاشمی پور سیاستمدار بزرگ فردی از جنس مردم زجر کشیده ، ولایت مدار در روزهای سخت انقلاب فارغ از هرگونه وابستگی های سیاسی همواره به دنبال حل مشکلات مردم منطقه خود از هیچ گونه تلاشی دریغ نکرده و همواره در صحنه و کارهای زیربنایی و عام‌المنفعه بی شماری را به سرانجام رسانده است.

 

ایشان  مهمترین معضل حوزه کهگیلویه که همان بیکاری است را در طول مدت خدمتشان سر لوحه قرار داده و کماکان این توانایی را دارند که نیروهای جوان ،متخصص،مجتهد و دانشگاهی جویای کار را به کار گرفته تا با برداشتن این سد بزرگ فکر این جوانان را به ادامه تحصیل یا ازدواج باز کرده تا دیگر دغدغه فقر نداشته باشند.

 

مردی با سوابق مدیریتی، اقتصادی و اجرایی کلان در سطح ملی و بین المللی، جناب آقای عدل هاشمی پور که سکاندار پروژه های بزرگی چون: ساخت جاده، آزادراه، بزرگراه، تونل، شهرک های مسکونی و صنعتی، سد، خطوط انتقال نیرو، سامانه های آبرسانی گسترده، پتروشیمی و .. همچنین ساخت بیمارستان ها، مدارس، مساجد، ورزشگاه ها، مراکز فرهنگی – هنری- مذهبی و فراغتی از محل کمک های خیرین و بسیاری از فعالیت های اجرایی دیگر بوده است و در کنار تقوی، شجاعت و رادمردی، افتادگی، همدلی، مردم داری و صداقت از دیگر ویژگی های بارز رفتاری اش است.

 

و اکنون ای مردم بیدار و همیشه در صحنه کهگیلویه، آمده همان مردی از جنس امید و روشنایی، ناجی که این روزها، ندای آمدنش ترانه هر کوی و برزنی شده است و مردمش پیوسته سرود آمدنش را می خوانند و او را می خواهند. او که همانا، بهترین تعبیر این قصه قدیمی و برآمدن تمامی آن غصه های دیرینه است. آغازی بر یک پایان تلخ، برای آنان که دیری است منتظر آمدنش هستند.

 

همه با هم با حضور در انتخابات درهفتم اسفندماه جشن بزرگ سردار هاشمی پور را به عنوان والاترین جشن خود در تاریخ ثبت خواهیم کرد، یک دل و یک قلم فقط عدل هاشمی پور.

 

"عدل هاشمی‌پور" متولد 1340، با گرایش اصولگرایی، با مدرک کارشناسی در رشته مهندسی مکانیک در دانشگاه بهبهان فرزند شایسته کهگیلویه مدیرعامل قرارگاه قرب قائم بزرگترین شرکت وابسته به قرار گاه خاتم الانبیاء ، مدیرعامل سابق گروه تخصصی نیروگستر ، مسئول و متولی طراحی، مشاوره و اجرای خطوط ملی انتقال نفت، گاز و آب و سایر پروژه های ملی در اقصی نقاط کشور کاندیدای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی درحوزه انتخابیه چهارشهرستان کهگیلویه،بهمئی ،چرام ولنده می باشد که در کارنامه خود سوابق دیگری مانند شهردار مسجد سلیمان(انتخاب به عنوان شهردار نمونه کشور)، مدیرعامل موسسه صاحب زمان، مدیرعامل موسسه کوثران پارس،مدیرکل پروژه‌های قرارگاه خاتم در شهرداری تهران، فرماندهی قرب قرارگاه خاتم، قائم مقام بنیاد توسعه و عمران موقوفات کشور، مدیر اجرایی شرکت نفت و گاز پرشیا و مجری طرح پتروشیمی ماهشهر وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره)، متولی و طراحی، مشاوره، و اجرای خطوط نفت، آب، گاز و سایر پروژه ها را دارد.

 

هاشمی پور هدف خود در این دوره از انتخابات را کمک به جوانان و ایجاد اشتغال برای آنان عنوان و با بیان اینکه معضل بیکاری به عنوان یک سونامی در شهرستان کهگیلویه مشکل برای پدران و مادران جوانان جویای کار ایجاد کرده است، تصریح کرد: نیروی انسانی هر جامعه جوانان آن سرزمین هستند، اگر سیل بیاید می شود سیل‌بند زد اما اگر سونامی بیاید نمی شود سونامی بند زد، همه باید با پرهیز از قوم گرایی و سیاسی بازی چه اصول‌گرا و چه اصلاح طلب سعی در برطرف شدن معضل بیکاری داشته باشیم.

 

وی عنوان کرد: اینجانب با پرهیز از کارهای فردی با ایجاد برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت با رعایت اولویت ها سعی میکنم با استفاده از فرصت ها زمینه کار را برای جوانان فراهم کنم.

 

هاشمی تصریح کرد: بنده یک فرد عمل گرا هستم و اصلا اعتقادی به شعارگرایی ندارم و برنامه خود را در روزهای آتی و در نطق انتخاباتی خود به سمع مردم خواهم رساند.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک