آخرین اخبار

28. بهمن 1394 - 1:46   |   کد مطلب: 4794
توسعه کهگیلویه در گرو انتخاب اصلح؛
تجربیات عمرانی و اقتصادی برگ برنده سردار سازندگی
سردار عدل هاشمی با تجربیاتی که در حوزه عمرانی و اقتصادی دارد می تواند تحول شرگرفی در ادامه مسیر توسعه شهرستان ایجاد کند.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه،سردار عدل هاشمی‌پور امروز در ادامه دیدارهای مردمی خود از روستاهای ده قاضی،امارت و کلات بازدید مورد استقبال پرشور مردم این منطقه قرار گرفت.

 

هاشمی در جمع باشکوه مردم شعارگرایی را زیبنده تبلیغات انتخابات ندانست و گفت: برای خدمت به این مردم باید عمل‌گرا باشیم و بنده شعاری نیستم.

 

وی با بیان این که طی سالهای اخیر در پیگیری مسایل عمرانی شهرستان از هیچ کوششی دریغ نکردم افزود: با شناخت و تعامل با مقامات کشوری قدرت رایزنی و چانه زنی در حوزه عمران و آبادی داشته و دارم.

 

این نامزد انتخابات مجلس دهم هدف از حضور در صحنه را خدمت به مردم دانست و تصریح کرد: از این فرصت تاریخی برای توسعه و خروج شهرستان از بن بست استفاده خواهم کرد.

 

هاشمی با بیان این که پروژه پاتاوه به دهدشت در صورت راه‌اندازی بخش اعظمی از مشکلات بیکاری و اقتصاد شهرستان را رفع خواهد کرد گفت: پیگیری این پروژه مهم را در اولویت برنامه های خود قرار می دهم.

 

وی با تأکید بر اینکه در خدمات رسانی به مردم سیاست را دخالت نمی دهم تصریح کرد: بدون تعصب سیاسی و بخشی نگری برای سازندگی آمده ام.

 

هاشمی افزود: زمان سیاست بازی به اتمام رسیده و باید به فکر خدمت به این مردم بود .

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک