آخرین اخبار

17. فروردين 1401 - 14:39   |   کد مطلب: 10499
کودک یاسوجی گرفتار رنج های بیماری و هزینه های بالا و کمبود دارو است و دستان یاریگر خیران به طور قطع تسکینی بردردهای این کودک مبتلا به فانکونی خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه؛ آریا می‌خواهد مثل هم‌سن و سال‌های خودش بازی کند، بدود، به مدرسه برود و درس بخواند، با مادرش به بازار برود و .... خلاصه دلش میخواهد زندگی کند، بچگی کند، «آریا» پنج سال بیشتر ندارد، اما زندگی روی خوشش را به او نشان نداده و از درد بیماری رنج می برد و گرانی و کمبود دارو پدرش را نیز آزار می دهد.

 

 

 

پدر آریا از همه دارایی ها و زندگیش برای سلامتی فرزندش گذشته است و دار و ندارش را به پای سلامت او ریخته است اما او حالا به کمک خیرین و مردم استان نیاز دارد تا لبخند زندگی را بر لبان کئودک 4 ساله اش بکارد.

 

 

 

آریای ۴ساله که مبتلا به بیماری خاص پیوند مغز و استخوان است و در بخش قرنطینه‌ی بیمارستان بستری می باشد، برای بهبود شرایطش باید در ۵نوبت دارویی رو استفاده کند که قیمت هر یک از این داروها بالغ بر ۱۳میلیون تومان است.

 

 

 

مرکز نیکوکاری ترنم با ارسال شماره کارت ۶۰۳۷ ۹۹۷۹ ۵۰۴۰ ۵۷۱۳ و شماره حساب:۸۸۱۰۸۳۰۱۴ بدنبال تامین هزینه درمان آریا است و مردم می توانند با کمک های خود نقشی عمده در بهبودی و سلامت این کودک باشند.

 

 

 

آنمی فانکونی یا کم خونی فانکونی یک بیماری ژنتیکی است که بیشتر بخش های بدن را تحت تاثیر قرار می دهند. افراد مبتلا به این بیماری نارسایی مغز استخوان (پان سیتوپنی) که شامل کاهش هر سه رده سلول های خونی گلبول قرمز و سفید و پلاکت می باشد و ناهنجاری های فیزیکی نظیر کوتاهی قد ، فقدان انگشت شست و مشکلات کلیوی و مشکلات پوستی نظیر تیرگی پوست را معمولا دارند./صبح زاگرس

 

 

 

فیلم صحبت های پدر آریا را می توان اینجا مشاهده کنید.

    

                          

                     مشاهد فیلم

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک