آخرین اخبار

20. دى 1400 - 19:24   |   کد مطلب: 10289
حاج قاسم را در جهان حقیقی آمریکای جنایتکار یک مرتبه ترور کردند اما در جهان مجازی سردارسلیمانی میلیون ها بارترور شد، باید حکمرانی سایبری در سایه ایجاد شبکه ملی اطلاعات ایجاد کنیم.

پس از شهادت ناجوانمردانه سردار سلیمانی توسط سران کفر، خیل عظیمی از مردم، خشم و انزجار خود را از مستکبرین در شبکه های اجتماعی به ویژه توییتر و اینستاگرام هر ساله همزمان با سالگرد شهادت حاج قاسم و همرزمانش اعلام می دارند.

 

اگر حاج قاسم را در جهان حقیقی آمریکای جنایتکار یک مرتبه  ترور کردند اما در جهان مجازی  سردارسلیمانی میلیون ها بارترور شد. 

 

دو پلتفرم صهیونیستی  توییتر و اینستاگرام که متاسفانه امروزه به دلیل نداشتن حاکمیت سایبری انقلاب اسلامی و نداشتن شبکه ملی اطلاعات  در داخل کشور ، می بینیم  توییتر رو به سوی شادوبن و فیلترینگ حبابی آورده است که موفق  شده اکانت های بچه های انقلابی را حذف و ساسبند کند.

---

از زمان ترور سردار سلیمانی و تاکنون که ۲ سال از شهادت سردار می گذرد شاهد بودیم که اکانت های پر فالور چند هزار کایی را از دسترس خارج کردند.

 

در تازه ترین اعمال حذف در توییتر  در دومین سالگر  سردار سلیمانی از ۱ تا ۱۸ دی  ماه کاربران فضای مجازی عشق و ارادت خود را به سردار پر افتخار خودشان با هشتک های قهرمان ،سفیر عشق و روزهای حتی منتهی به حمله به پایگاه عین الاسد با هشتک سیلی موشکی ، USAGoHome در  توییتر نشان دادند اما این پلتفرم در ادامه فعالت مسدود سازی  بیش از هزاران اکانت را حذف و ساسبند کرده است.

---

اینستاگرام که نیز که توسط یک قلاده صهیونیستی اداره می شود از همان سال ۹۸ تمام تصاویر و تمام محتوا های مرتبط با حاج قاسم سلیمانی را در کسری از ثانیه حذف می کند و این  پلتفرم‌ها دارند  ترورسیم سایبری را  به دنیا نشان می دهد.

 

تروریسم دولتی را  امام(ره) به آمریکا نسبت دادند  و این کشور نه تنها در جهان حقیقی و جنگ های ظالمانه ای که بر کشورهای غرب آسیا تحمیل کرده‌اند بلکه شاهد هستیم در جهان مجازی نیز تروریست است.

این اعمال تررویسی که دارد انجام می دهد همه ناشی از ذات بالفطره تررویسی است که در وجود آمریکا قرار دارد. 

در اینستاگرام اگر از یک هشتک مرتبط با حاج قاسم استفاده کنید هشتک  فیلتر و پست شما حذف می شود و اگر این عمل تکرار شود اکانت دسیبل و ازدسترس خارج خواهد شد.

---
---

 

---

 این موضع مهمی است که باید بدانیم  وقتی اینستاگرام تعارفی ندارد و به حذف پست و پیج های روی اورده است ، ما نیز نباید تعارف را کناربگذاریم  و خودمان را زیر سلطه جدید و فرا نو رها کرده و باید محاصره تبلیغاتی را شکسته و نجات دهیم.

 

 در فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی این موضوع بارها به آن  اشاره شده که باید حکمرانی سایبری خودمان داشته باشیم.

---

سالهاست مطالبه رهبر معظم انقلاب در خصوص شبکه ملی اطلاعات بر زمین مانده است و مسئولان به آن توجهی نمی کنند.

 

رهبر انقلاب اسلامی در دومین سالگرد سردار سلیمانی در دیدار با خانواده و اعضای بزرگداشت سردار سلیمانی «برخورد حذفی مستکبران با شهید سلیمانی در فضای مجازی را نشانه ترس آنها حتی از اسم شهید و واهمه‌شان از رواج و تکثیر آن الگوی گران‌سنگ دانستند و گفتند: در دنیای امروز، فضای مجازی زیر کلید مستکبران است و این واقعیت باید مسئولین فضای مجازی کشور را نیز هوشیار کند تا به‌نحوی عمل کنند که دشمن نتواند به هر شکل و هر جا که اراده کرد، در فضای مجازی برخورد کند.»

 

ما امروز  برای اینکه اراده را از  دشمن در فضای مجازی بگیریم و برای خنثی سازی و کم اثر کردن نفوذ سایبری باید به توانایی خود متکی شد .

 

وقتی موشک هایمان با چنان قدرت و سرعتی می توانند دورترین اهداف متهاجم را مورد هدف قرار دهند چرا نتوانیم فضای مجازی را مدیریت کنیم؟!

مسئولان انقلابی باید نسبت به سخنان رهبری  اهتمام جدی داشته  و با ایمان و اعتقاد با فرماندهی رهبر معظم انقلاب در این جنگ ننیز بر دشمن غالب خواهیم شد.

 

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک