آخرین اخبار

12. دى 1400 - 14:33   |   کد مطلب: 10269
دشمن این را بداند وقتی یک سلیمانی رفت، اما همه سلیمانی شدیم یعنی رفیق خوب ما مدافع ایران بودن را آن‌قدر خوب تدریس کرده که هیچ دشمنی قدرت عرض اندام نخواهد یافت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه؛ در آستانه شهادت حاج قاسم و همرزمانش، شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و توییتر به رویکرد بازدارندگی روی آوردند و صحفات کاربرانی که از سردار مطلب می گذارند محدود و یا حذف می کنند، در واقع بایکوت اسم حاج قاسم سلیمانی مهمترین رویکردهای رسانه‌های بیگانه است که از لحظه شهادت او و همرزمانش در ۲سال اخیر در دستور کار این رسانه‌ها قرار گرفته است.

 

 

 

 رسانه های خارجی مهمترین اقدامی که می‌‌خواهند انجام دهند تحریف روایت هاست، یعنی مبحث فراموش سازی را پیش گرفتند تا بتوانند بعد از آن افکار خودشان را به مخاطب بقبولانند.

 

 

---

 

در واقع دنیای امروز فهمید که «شهید قاسم سلیمانی» خطرناک‌تر از «قاسم سلیمانی» است و به همین خاطر، خط اول و اصلی طرف مقابل این است که اسم حاج قاسم باید خبری نشود چون انها می دانند که اگر اسم حاج قاسم به همین شکل در پلتفرمه ها پیش رود به یک زبان مشترک در کشورهای مختلف تبدیل خواهد شد.

 

 

 

 حال باید دید در مقابل جنگ روایت ها چه کاری باید انجام داد و باید در این خصوص نسخه ای داشته باشم و نگذاریم اسم حاج قاسم در این رسانه ها فراموش شود، در واقع باید از نسخه امام سجاد (ع) در این روش استفاده کرد و مدل ما در مقابل خط فکری که می خواهیم ایجاد کنیم این نسخه است.

 

 

 

  امام سجاد (ع) بعد از واقعه عاشورا هر پدیده‌ای را می دید از مظلومیت امام حسین (ع) یاد می کرد، یعنی اگر آفتاب سوزان، آب و ... می دید می فرمود سلام بر حسین (ع) ، در واقع با استفاده از عناصر ، تولید محتوا انجام می داد، در زمانی که خفقان بر جامعه آن زمان و اهل بیت امام حسین (ع) به وجود آمده بود.

 

 

 

حال به نظر می رسد در جنگ روایت ها باید یک راهبرد داشته باشیم و یکی از مهمترین مسائل ما این است موجب می شود اسم حاج قاسم تا ابد زنده بماند.

 

 

در یک هفته اخیر  واژه قهرمان ( Hero )  به پرکاربردترین کلیدواژه در اینستاگرام و توییتر تبدیل شد و کاربران با وجود بایکوت این کلید واژه ها خسته نشده و به رویکردهای تازه ای روی اوردند.

---

 

 

 

 رسانه های طرف مقابل از قهرمان قاسم سلیمانی می ترسد می‌دانند که اسم حاج قاسم اسم رمز در بین ازادگان و مظلومان جهان تبدیل شده است، می دانند اسم حاج قاسم سبب می‌شود که غیرت افراد بیدار شود، می‌دانند سبب می شود که افراد گردهمایی گسترده انجام دهند، آنها با بایکوت اسم حاج قاسم میخواهند در عملیات های روانی خود اسم او را به فراموشی بسپارند. اما در این میان کاربران عشق و ارادت خود را به قهرمان خود همچنان نشان می دهند.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک