آخرین اخبار

22. آذر 1400 - 13:46   |   کد مطلب: 10223
رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور و فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان در پی درگدشت معلم و خبرنگار بسیجی مرحوم خواهش نیک پیامی صادر کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه؛رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پی درگذشت معلم و خبرنگار بسیجی مرحوم حمد الله خواهش نیک پیامی صادر کرد.
در متن پیام رئیس سازمان بسیج کشور آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
کل نفس ذائقه الموت ثم الینا ترجعون
"سلام علیکم  بما صبرتم "
با کمال تاسف خبر ناگوار در گذشت ناگهانی معلم بسیجی سید حمد الله خواهش نیک را دریافت نمودم .
سنت های خداوند حکیم بر این تعلق گرفته که همگان، بارها و بارها با آزمون هایی چنین دشوار آزموده می شوند، لکن عامل رستگاری در آن ها باور به این موضوع است که تمام این آزمون ها از ناحیه پروردگار مقتدر صادر شده است و نتیجه اعتماد به وعده های الهی و صبر و شکیبایی بر این ناملایمات هدایت قلب خواهد بود.
مراتب تسلیت و تعزیت اینجانب را در مصیبت وارده پذیرا و در غم خود شریک بدانید، علو درجات معنوی و روحانی برای آن عزیز سفر کرده و صبر جمیل و اجر جزیل توام با صحت و سلامتی برای جنابعالی و بازماندگان ارجمند از درگاه خداوند منان مسئلت دارم .
سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی
رئیس سازمان بسیج مستضعفین


پیام تسلیت فرمانده تیپ ۴۸ فتح در پی درگذشت فعال فرهنگی و رسانه ای کهگیلویه و بویراحمد
پیام رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پی درگذشت خبرنگار بسیجیفرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه وبویراحمد در پیامی درگذشت معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان و خبرنگار مردمی صدا و سیمای مرکز استان را تسلیت گفت.
متن پیام سرتیپ دوم پاسدار حسن حکمتیان به شرح زیر است:
انا لله و انا الیه راجعون
خبر درگذشت ناگهانی معلم نام آشنا،فرهنگی فرهیخته و خبرنگار پیشکسوت و مردمی صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد زنده یاد سید حمدالله خواهش نیک موجب تاثر و اندوه فراوان شد.
خدمات ماندگار این معلم نستوه در آموزش و پرورش و همچنین حوزه خبر و رسانه تا همیشه در یادها ماندگار خواهد بود و مردم قدرشناس استان کهگیلویه و بویراحمد گزارش های مردمی زنده یاد خواهش نیک در بخش های جبهه و جنگ، مناسبت های ملی و مذهبی، فرهنگ و هنر، اهدای عضو و پیگیری مشکلات مردم در بسته خبری گفتن نگین را فراموش نمی کنند.
اینجانب مصیبت جانکاه درگذشت این استاد اخلاق و اسوه مردم داری را خدمت خانواده معزز خواهش نیک، جامعه بزرگ فرهنگیان و دانش آموزان، اصحاب قلم و رسانه، رسانه ملی و مردم ولایتمدار استان کهگیلویه و بویراحمد و همه دوستدارنش تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.
از خداوند متعال برای آن عزیز سفر کرده طلب مغفرت و آمرزش و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارم.
خداوند سبحان روح پرفتوحش را با اولیا الهی و صالحان محشور فرماید.
سرتیپ دوم پاسدار حسن حکمتیان
فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک