آخرین اخبار

2. مرداد 1400 - 12:42   |   کد مطلب: 9942
امام جمعه دهدشت با اشاره به اینکه دیدار با خانواده شهدا باید در جامعه نهادینه شود به مناسبت روز نماز جمعه گفت: نماز جمعه قلب فرهنگی هر شهراست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه؛ به مناسبت روز نماز جمعه، اعضای ستاد نماز جمعه دهدشت و شورای اداری شهرستان کهگیلویه با شهدای گمنام تجدید بیعت کردند.

 

امام جمعه کهگیلویه در این آیین با اشاره به ۴۲سالگی برپایی نماز جمعه در کشور گفت: ستاد نماز جمعه در طول این سالها با  شعار همیشه مردمی، همیشه انقلابی، در کنار مسئولان تلاش‌های زیادی جهت کارهای فرهنگی و مذهبی انجام داد.

 

حجت الاسلام علی وحدانی فر از نماز جمعه به عنوان قلب فرهنگی هر شهر و قرارگاه ایمان و بصیرت نام برد و افزود:  اگر امروز برپایی نماز جماعات در روز جمعه هست، به برکت ایستادگی و جانفشانی شهدا است.

 

وی تصریح کرد: مسئولان عمل به آرمان‌های امام و شهدا را برای خود یک تکلیف بدانند و رهرو شهدا باشند.

 

در ادامه با خانواده شهیدان صداقت پور، اکوانیان و اقبالیان نژاد دیدار و گفت‌وگو کردند.

 

وحدانی‌فر در این دیدار با بیان اینکه شهدا امروز مایه عزت و سربلندی برای ملت ایران هستند گفت: شهدایی که یاری کننده دین خدا بودند و این انقلاب باعظمت و  شکوهمند از وجود آنها قدرت گرفته است.

 

 

وی با بیان اینکه جایگاه امروز مسئولان به برکت تربیت خوب، الهی، دینی و اسلامی مادران شهداست افزود: امروزه دیگر همه پدران و مادران شهدا به سن کهولت رسیده‌اند، خدمت صادقانه از طرف مسئولان به خانواده شهدا امری ضروری است.

 

وحدانی فر در پایان با اشاره به اینکه دیدار با خانواده شهدا باید در جامعه نهادینه شود گفت : ما هر چه داریم از برکت خون شهدا و دعاهای پدر و مادر آنهاست که این انقلاب را بیمه کرده است.

 

تصاویر تکمیلی:

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک