آخرین اخبار

1. مرداد 1400 - 15:12   |   کد مطلب: 9938
آنچه در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان کهگیلویه مطرح شد؛
مردم خوزستان مراقب موج سواری بدخواهان نظام باشند
این روز‌ها که به علت خشکسالی و کاهش منابع آبی کشور، در برخی مناطق خوزستان مردم دچار کم آبی شدند فرصت طلبان با موج سواری به دنبال اهداف شوم خود هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه؛ نماز دشمن شکن جمعه این هفته در مناطق مختلف شهرستان کهگیلویه با حضور مردم ولایتمدار این شهرستان و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

 

امام جمعه دهدشت در خطبه‌های نماز این هفته با تاکید بر اینکه هیچ روزی بالاتر از غدیر نیست، گفت: جشن گرفتن، عیدی دادن، سرکشی و صله رحم، تبریک گفتن، جامه نو پوشیدن و اطعام یتیم از وظایف ما در غدیر است.


حجت‌الاسلام علی وحدانی فر با بیان اینکه کرونا موجب شده است که جامعه اسلامی از حج این واجب الهی محروم شود، افزود: سازمان حج نباید برنامه خود را معطوف به ایام حج کند و باید جایگاه عبادی، سیاسی و الهی حج را در جامعه منتشر کند.


خطیب نماز جمعه دهدشت به مسئله خوزستان اشاره و عنوان کرد: کم آبی و خشک سالی پدیده رنج آور بوده و نباید نسبت به این استان که سهم زیادی در استخراج نفت و گاز، کشاورزی و انرژی دارد بی تفاتی بود.

حجت‌الاسلام وحدانی فر افزود: مطالبه گری حق مردم است و نباید امروز این استان مشکل آب شرب داشته باشد.


وی اضافه کرد: خشکسالی پدیده جهانی بوده، ولی مسئولان باید تدبیر و برنامه انجام می‌دادند، وقتی می‌دیدند هورالعظیم خشک می‌شود نباید بهانه بدست دشمن می‌داند.


حجت‌الاسلام وحدانی فر عنوان کرد: آیا برای مطالبه آب باید اسلحه بدست گرفت؟ در شهر‌های دیگر خوزستان که مشکل آب وجود ندارد اسلحه بدست گرفته شده، مسئله دشمن مسئله آب نیست، دنبال تفرقه و فعال کردن گسل‌های قومی است.
 
 
 
امام جمعه دیشموک در خطبه نمازجمعه این شهر با اشاره به مشکل ۲۰ شهرستان و ۷۰۰ روستای خوزستان از کمبود آب، گفت: دشمنان از این فرصت برای ضربه زدن به اعتراضات به حق مردم استفاده کرد، اما مردم با شهادت پرسنل نیروی انتظامی فهمیدند که دشمنان درصدد ضربه زدن به نظام هستند.
 
حجت الاسلام علی اکبر راوند با اشاره به مقاومت اسلامی و عصبانیت آمریکایی ها، افزود: شکست راهبردی آمریکا در منطقه غرب آسیا با حمایت ایران از جبهه مقاومت شکل گرفته است.


وی با اشاره به خروج سربازان آمریکایی‌ها از افغانستان، اضافه کرد: وظیفه کشور ماست که در قبال کشور دوست، برادر، هم فرهنگ و هم زبان حمایت کنیم.


خطیب سیاسی عبادی جمعه دیشموک با اشاره به راه حل مشکلات مردم که همان تحول خواهی است، گفت: راه ایجاد تحول روی کارآمدن دولت جوان حزب الهی است.


امام جمعه دیشموک با اشاره به روی کارآمدن دولت جدید و هماهنگی قوا افزود: وقتی بودجه در دست دولتی است که هر سه قوه هماهنگ برای خدمت به مردم هستند دشمنان را عصبانی می‌کند.


حجت الاسلام راوند با اشاره به ۵ مرداد روز تشکیل نمازجمعه، ادامه داد: نمازجمعه زبان گویای مردم است که اسلام به سه اجتماع بزرگ همچون نمازجماعت، نمازجمعه و حج تأکید کرده است.


وی گفت: نمازجمعه به دلیل روشنگری در آن قابل استفاده است که تربیون مهمی در برابر جنگ روانی دشمنان و بصیرت افزایی برای مردم است.
 
 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک