آخرین اخبار

9. تير 1400 - 14:25   |   کد مطلب: 9882
فرماندار کهگیلویه گفت: برای آینده فرزندان مان و پیشگیری از هر گونه اضطراب و استرس در زمان برگزاری کنکور مصرف آب و برق خود را کاهش دهیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه؛ فرماندار کهگیلویه در جمع خبرنگاران با اشاره به زمان برگزاری کنکور سراسری گفت: برای آینده فرزندان مان و پیشگیری از هر گونه اضطراب و استرس در زمان برگزاری کنکور مصرف آب و برق خود را کاهش دهیم.

 

دارا کریمی نژاد به اهمیت اصلاح الگوی مصرف آب و برق اشاره و افزود: در چند روز برگزاری آزمون کنکور با صرفه جویی آینده و تلاش فرزندان مان را بیمه کنیم.

 

وی تصریح کرد: با پیوستن به پویش «ما فقط از ۵٠ درصد وسایل برقی،خنک کننده،روشنایی استفاده می کنیم ؛» از یک دقیقه قطعی برق که شاید موجب عقب افتادن فرزندانمان از یک تست کنکور در رقابت با داوطلبین در دیگر مناطق کشور خواهد شد جلوگیری کنیم .

 

رئیس آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه نیز در این خصوص از مردم این شهرستان تقاضای مشارکت همدلانه در ایام کنکور سراسری را داشته و گفت: خانواده ها با توجه به گرمای بی سابقه و افت ولتاژ برق در سطح شهرستان، انتظار می رود برای آرامش فرزندانمان در کنکور سراسری ۱۴۰۰ و جلوگیری از قطع شدن برق در زمان برگزاری آزمون، از صبح چهارشنبه ۹ تا روز شنبه ۱۲ تیر ماه ادامه دارد از روشن کردن وسایل برقی پرمصرف خودداری فرمایید.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک