آخرین اخبار

6. تير 1400 - 15:21   |   کد مطلب: 9869
رئیس آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه گفت: چهار هزار و ۶۳۵ داوطلب در این شهرستان از روز ۹ تا ۱۲ تیرماه به مدت چهار روز در پنج گروه آموزشی علوم تجربی، انسانی، ریاضی و فنی، هنر و زبان‌های خارجی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری کهگبلویه؛ فرماندار کهگیلویه امروز در جلسه آموزش و پرورش شهرستان که با حضور اعضای شورای آموزش و پرورش برگزار شد، با اشاره به اهمیت برگزاری کنکور گفت: این رویداد مهم یک رقابت علمی است و انتظار می‌رود در این رقابت که سرنوشت فرزندان ما را مشخص می‌کند، مسئولان از دل و جان برای برگزاری کنکور در نهایت آرامش، امنیت و سلامت تلاش و جهادگرانه عمل کنند.

 

دارا کریمی نژاد با تاکید بر همکاری و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری مطلوب آزمون سراسری تصریح کرد: با توجه به اهمیت این آزمون، طی چند روزی که کنکور برگزار می شود، علاوه بر امادگی های لازم در خصوص شرایط سرمایشی تحت هیچ شرایطی نباید شاهد قطعی برق در این مدت باشیم چه بسا این مورد باعث ضایع شدن تلاش چند ساله عزیزانمان شود.

 

 

وی تصریح کرد: داوطلبانی که تست آنها مثبت یا مشکوک به کرونا از سازمان سنجش ارسال کردند در همین راستا برای هر حوزه یک مکان ایزوله در نظر گرفته شده است.

 

کریمی نژاد همچنن خواستار استقرار تمامی الزامات بهداشتی در حوزه های امتحانی شد و تاکید کرد :امادگی و استقرار نیروی انتظامی به لحاظ امنیت ازمون و کارشناسان بهداشتی و امبولانس در محل حوزه های امتحانی از مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

 

 

رئیس آموزش و پرورش شهرستان در این نشست گفت: چهار هزار و ۶۳۵ داوطلب در این شهرستان از روز ۹ تا ۱۲ تیرماه به مدت چهار روز در پنج گروه آموزشی علوم تجربی، انسانی، ریاضی و فنی، هنر و زبان‌های خارجی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

 

فضل الله گنجی پور به رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری کنکور اشاره و افزود: با توجه به نگرانی و حساسیت‌های شیوع بیماری کرونا وجود دارد این آزمون در ۲۰ حوزه برگزار می‌شود.

 

 

وی با اشاره به اینکه ناظرین بهداشت یک روز قبل از برگزاری آزمون از تمام حوزه‌ها بازدید کرده و بر رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی نیز نظارت دارند تصریح کرد: با همکاری شبکه بهداشت و درمان و دستگاه‌های خدمات رسان شهرستان به طور حتم شرایط مطلوب بهداشتی را برای همه داوطلبان فراهم خواهیم کرد.

 

 

رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه نیز در این نشست بر رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید کرد و گفت: کارشناسان بهداشت و محیط بر روند اجرای صحیح پروتکلهای بهداشتی در زمان برگزاری کنکور نظارت های لازم را خواند داشت.

 

محمد طاهر طیب زادگان افزود: در تهیه ماسک و اقلامی بهداشتی از هیچ همکاری فروگزار نبوده و انتظار می رود که آموزش و پرورش در اجرای صحیح برگزاری همکاری لازم را داشته باشد.

 

امام جمعه کهگیلویه نیز در این نشست گفت: با توجه اهمیت برگزاری کنکور مصلی امام خمینی ره دهدشت در اختیار آموزش و پرورش قرار داده خواهد شد.

 

 

حجت الاسلام وحدانی فر افزد: تمام امکانات نهاد امام جمعه در روز برگزاری کنکور در اختیار داوطلبان قرار داشته و برای باشکوه تر برگزاری کنکور از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد.

 

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک