آخرین اخبار

1. تير 1400 - 17:35   |   کد مطلب: 9849

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛ در روز های گذشته بعد از برگزاری انتخابات ششمین دوره شورای شهر و روستا با اعتراض برخی از کاندیداها نسبت به آراء انتخاباتیشان ، ضد انقلاب با کشته سازی نخ نما و همیشگی بدنبال مسموم کردن فضای مجازی در این شهر برامد تا سرپوشی بر حماسه سازی مردم کهگیلویه و بویراحمد بگذارند.

 

عناصر گروهک های منافق به بهانه حمایت از کشته های جعلی در شهر یاسوج فضای مجازی را پر از محتوای غیر واقعی کرد تا  با احساسات پاک مردم بازی کند و با فتنه سازی بدنبال اجرای نقشه های شوم خود براید.

 

سودجویان نا آرامی و عوامل گروهک های ضد انقلاب برای تحت تاثیر قراردادن افکار عمومی و احساسات مردم دست به انتشار تصاویر و فیلم های جعلی زدند که یکی از این تصاویر که با عنوان جنایت نظام علیه مردم یاسوج منتشر شد، تصویری از فوت 3 جوان بود که بر اثر گاز گرفتگی جان خود را از دست داده بودند. (( اینجا بخوانید ))

 

ضد انقلاب در برهه های مختلف برای بحرانی کردن فضای کشور دست به انتشار اخبار و تصاویر جعلی می زند و این بار پس از اینکه کهگیلویه و بویراحمدی ها باز هم حماسه ساز شدند و در میان استان های برتر در مشارکت انتخابات قرار گرفتند با جعل تصاویر و کشته سازی های مختلف بدنبال بی نظم کردن این منطقه از کشور برآمدند.

 

یکی دیگر از کشته سازی هایی  ضد انقلاب در این روزها ، قتل سه فرزند توسط پدری در گچساران است که این عوامل فریب خورده از آن نام می برند در صورتی که همه می دانند اصل این خبر دعوای خانوادگی یک زن و شوهر بوده که به قتل منجر شده است(( اینجا بخوانید )).

 

البته این شایعات به این موارد محدود نشد و در ادامه، برخی با ادعاهای جعلی حرکت پلیس برای متفرق کردن چند جوان را با عنوان حمله به یاسوجی ها در فضای مجازی با یک هشتگ دنبال کردند.

 

کشته سازی و جعل اخبار تقریبا از سال 88 به بعد به عنوان یک پروژه مهم در دستور ضد انقلاب قرار گرفت تا این بار به دنبال اجرای سناریوی "کشته سازی" و " کاسبی با خون در شهر یاسوج " سناریویی نخ نما و مضحکی در کارنامه اپوزسیون داخلی و دشمنان خارجی ثبت شود.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک