آخرین اخبار

11. خرداد 1400 - 6:39   |   کد مطلب: 9795
مصطفی مثنوی با اشاره به ملاک های انتخابات گفت : باید در امر انتخابات نگاه به شاخص ها باشد نه شخصیت ها.

جانشین سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست روشنگری انتخابات ۱۴۰۰ در جمع فرماندهان حوزه ها و پایگاه ها و بسیجیان شهرستان کهگیلویه با اشاره به پیروزی مقتدارانه جبهه مقاومت گفت: اگر امروز خبری از دشمن ساخته شده دست استکبار تحت اسم داعش نیست، همه از برکات انقلاب اسلامی است.

مصطفی مثنوی افزود: بیش از چهار دهه ار عمر پر برکت انقلاب اسلامی می گذرد، و ایران در تمام عرصه های خارجی و داخلی گوی سبقت را از همه رقیبان در عالم ربوده است.

وی با اشاره به حماسه سوم خرداد بیان داشت: امروز سوم خرداد نماد فتح ارزشها و مقاومت و ایستادگی ملت ایران است .

مثنوی با اشاره به عملیات های بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر تصریح کرد: کسانی که تاریخ جنگ ها و عملیات های دفاع مقدس را خوانده یا شنیده باشند به ایران و ایرانی بودن خود افتخار می کنند.

جانشین سپاه فتح استان با بیان اینکه کسانی هستند که افتخاری به این گذشته چهار دهه انقلاب نمی کنند افزود: در مقابل کسانی هستند که به گذشته انقلاب وفادار بوده و و به آینده نیز امیدوار هستند.

مثنوی به ظرفیت قوم لر اشاره و عنوان کرد: این قوم ریشه در تاریخ این خاک دارد.

وی گفت: قوم لر در همه صحنه ها، اعم از انقلاب یا دفاع مقدس پیشتاز بوده و در چهار دهه از عمر انقلاب بصیرت را چاشنی شجاعت کرده و در همه صحنه حضوری فعال داشته اند.

جانشین سپاه فتح استان با اشاره به بصیرت افزایی گفت: جایی که بصیرت نباشد دوگانگی ها و دوقطبی ها به وجود می آید.

مثنوی افزود: زمانی مالک اشترها را با مارک تندروی از میدان خارج می کردند و جای انها ابوموسی ها را تطهیر و به مردم قالب می کردند.

وی با اشاره به اینکه ملاک در انتخابات شاخص ها باشد نه شخصیت ها تصریح کرد: اگر بسیجیان امامین انقلاب امروز در وسط میدان دفاع از حریم ولایت و ارزشها هستند به خاطر آن است که گرایش به شاخص ها داشته اند نه شخصیت ها.

مثنوی با اشاره به حمله موریانه ای دشمن در جنگ نرم یاداور شد: در این جنگ به ریشه ها و باورها ملت حمله می شود و اگر به موقع وارد عمل نشویم فرصت دفاع را از دست خواهیم داد.

وی در پایان با بیان اینکه امسال در اتفاقی نادر چهار انتخابات در برخی از استانها برگزار می شود افزود: در استان ما انتخابات میان دوره ای مجلس را نیز داریم و با توجه به سخنان رهبر معطم انقلاب از نباید از انتخابات شورا های شهر و روستا نیز غافل شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک