آخرین اخبار

3. خرداد 1400 - 12:15   |   کد مطلب: 9791
به‌مناسبت سوم خرداد رژه خودرویی و عطرافشانی گلزار شهدای دهدشت برگزار شد.

صبح امروز در آستانه سالروز آزادسازی خرمشهر، مسئولان دولتی ، نظامی و انتظامی، خانواده شهدا و مردم در آئینی با بزرگداشت حماسه فتح خرمشهر برای ادای احترام به مقام شهدای دفاع مقدس این شهرستان به عطرافشانی مرقد شهدا پرداختند.

امام جمعه کهگیلویه در این آیین با گرامی داشت سوم خرداد گفت: حماسه سال ۱۳۶۱ روزی ماندگار را در تقویم پرافتخار ایران اسلامی به ثبت رساند.

حجت الاسلام والمسلمین علی وحدانی فر با اشاره به اینکه سوم خرداد روز ایثار، شجاعت و ایستادن بر قله‌های افتخار و نقطه عطف و تاریخ‌ دوران دفاع مقدس است گفت: حماسه خرمشهر به ما درس اتحاد و ایستادگی آموخت.

وی با تاکید بر اینکه اگر در مقابل دشمن اتحاد و ایستادگی نداشته باشیم ، دشمن با نیرنگ در میان ما رخنه خواهد کرد ابراز داشت: سوم خرداد یکی از بارزترین جلوه‌های نصرت الهی بود.

وحدانی فر حماسه سوم خرداد را از پروژه های موفقیت‌ ایران در جنگ تحمیلی دانست و اذعان داشت: رزمندگان با ایمان و خودباوری و تبعیت از رهبر کبیر انقلاب با کمترین امکانات در مقابل دشمنان تا دندان مسلح به پیروزی رسیدند و رمز این موفقیت تبعیت از ولی فقیه زمان بود.

وحدانی فر با اشاره به پیروزهای جبهه مقاومت گفت: اگر امروز قدس به عزت رسید مهمترین علت ناشی از این بود که جوانان و سربازان سردار سلیمانی تنها راه مقابله با دشمن شجاعت و استقامت صبر و شهامت دانستند.

وی اظهار داشت: انتخابات هم خرمشهر زمان است و اگر انتخابی با بصیرت و آگاهانه داشته باشیم قدس‌های فراوان و خرمشهرها را فتح خواهیم کرد.
تصاویر تکمیلی:

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک