آخرین اخبار

2. خرداد 1400 - 18:04   |   کد مطلب: 9790
موحد در مجلس مطرح کرد؛
وزیر نیرو به داد مردم کهگیلویه برسد
نماینده مردم کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی گفت: قطعی آب و نوسانات برق در فصل گرما مردم کهگیلویه را آزار می‌دهد وزارت نیرو چاره‌اندیشی کند.

حجت الاسلام موحد در جلسه علنی امروز (یکشنبه 2 خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: از همه کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری می‌خواهم گفتار و رفتارهایی داشته باشند که مشارکت حداکثری را خلق نمایند.

نماینده مردم کهکیلویه، بهمنی، چرام و لنده در مجلس ضمن تشکر از مجموعه وزارتخانه‌های رفاه، بهداشت و سازمان تأمین اجتماعی جهت احداث بیمارستان یکصد تختخوابی دهدشت افزود: لازم است بر اساس تفاهم‌نامه امضا شده میان این سازمان و وزارت بهداشت، هر چه زودتر اجرایی و کلنگ احداث و عملیات اجرایی آن آغاز شود.

موحد ضمن تشکر از عملکرد وزیر نیرو افزود: با توجه به شروع فصل گرما و همچنین گرمسیری بودن حوزه انتخابیه بنده متذکر می‌شوم که قطعی آب و برق و نوسانات آن مشکلات متعددی را برای مردم به وجود آورده است. لازم است وزارت نیرو به داد مردم در فصل گرما برسد.

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس خواستار تسریع در احداث و آغاز عملیات اجرایی بیمارستان یکصد تختخوابی دهدشت شد.

عضو مجمع نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس ضمن تشکر از وزیر صنعت، معدن و تجارت خاطر نشان کرد: سرعت بخشی در عملیات اجرایی پروژه‌های معدنی حوزه انتخابیه مانند فسفات، آهک و نیترات یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک