آخرین اخبار

6. ارديبهشت 1400 - 9:25   |   کد مطلب: 9758
رئیس دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان گفت: راه اندازی بنیاد علوی در قلعه رئیسی به رفع هر چه سریعتر مشکلات کمک می‌کند و گام‌های موثری برای محرومیت زدایی برداشته می‌شود.

امام جمعه قلعه رئیسی در جلسه با رئیس دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان با اشاره به مشکل نبود دفتر نماز جمعه در این منطقه تاکید و افزود: از جمله خواسته های مردم این بخش تکمیل مصلای نماز جمعه شهر قلعه رئیسی و تجهیز امکانات اولیه آن است.

حجت الاسلام اسماعیل صلواتی خواستار رفع مشکلات این منطقه از سوی بنیاد علوی شد و عنوان کرد: مردم چاروسا مردمی با فرهنگ، ولایت مدار و دارای روحیه دینی و جهادی هستند که نشانه آن ساخت بیش از ۶۰ مسجد در این منطقه است.

رئیس دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان نیز در این نشست با بیان اینکه وجود بنیاد علوی در این منطقه ضروری است گفت: راه اندازی بنیاد علوی در این منطقه به رفع هر چه سریعتر مشکلات کمک می‌کند و گام‌های موثری برای محرومیت زدایی برداشته می شود

حجت الاسلام عبودی گفت: بیان مشکلات مردم از سوی ائمه جمعه از جمله راهکاری‌های رفع مشکلات در مناطق و شهر‌ها است.

وی تصریح کرد: ائمه جمعه مشکلات را پیگیری و با مسئولان مربوطه مطرح می‌کنند و در صورت کوتاهی از طرف مسئولان باید از تریبون نماز جمعه اعلام شود.

رئیس دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب فرد اصلح باید یک اصل قرار بگیرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک