آخرین اخبار

3. ارديبهشت 1400 - 19:39   |   کد مطلب: 9751
مردم از سردی و کمبود مرغ گرم در ایام ماه مبارک رمضان بازار دهدشت گلایه دارند .

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛ حکایت کمبود مرغ کشتار روز در شهرستان کهگیلویه  قصه جدیدی نیست بلکه روایتی دنباله داری است  که از مدت ها پیش به صورت دوره‌ای تکرار می‌شود.

 

 

گوشت مرغ به واسطه  قیمت مناسبی که نسبت به گوشت قرمز دارد، همیشه پای ثابت سبد خانوارها  کم‌ درآمد است، که این روزها با افزایش قیمت و کمبود،این محصول از سفره ها مردم در حال حذف شدن و نیاز این قشر از جامعه را بیش‌ از پیش تحت شعاع قرار داده است. 

 

 

 مردم و برخی  از صنوف مرغ کشتار روز  از کمبود مرغ گرم در ایام ماه رمضان بازار دهدشت گلایه  داشته اند.

 
 رئیس صمت شهرستان به عنوان دبیر کارگروه تنظیم بازار کهگیلویه در این خصوص عنوان کرد: در کل کشور کمبود  مرغ مشهود بوده و به طبع آن این مشکل در سه شهرستان کهگیلویه، لنده و چرام نیز وجود دارد.
 

احمد حکیم افزود: جهادکشاورزی  همه تلاش خود را جهت ساماندهی و رفع کمبود مرغ گرم به کار گرفته است و تلاش می کنیم نیاز مردم مرتفع شود.

 

 

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان کهگیلویه نیز در این خصوص گفت: دیروز یک تن و نیم سهیه مرغ کشتار روز تهیه و بین دوشهرستان کهگیلویه و لنده تقسیم شد.

 

 

حکمت الله نریمانی افزود: برای روزهای آینده مرغ بیشتری کشتار و در اختیار صنف فروشندگان کشتار روز قرار خواهد گرفت، و با این توزیع مشکل مرغ گرم تا حدودی حل خواهدشد.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک