آخرین اخبار

1. ارديبهشت 1400 - 20:40   |   کد مطلب: 9744
خبرنگاران توانمند شهرستان کهگیلویه همراه با همسر و فرزند خودسالش به کرونا مبتلا شدند.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛ اسفند ماه سال ۹۸ که حرف و حدیث کرونا مانند زوه باد، در سطح کشور پیچید،  فعالیت خبرنگاران و رسانه‌ها  افزایش یافت.

 

 

وقتی کرونا ویروس در کشور قطعی شد برخی  جانشان چسپیدند و به گوشه ای خزیدند اما  خبرنگاران جان مانند زمان جنگ، جان بر کف دست گذاشتند و پا به به میدان خطر گذاشتند.

 

 

در این میان خبرنگاران زیادی هستند که با این ویروس مبتلا شدند و برخی جان خود را از دست دادند.

 

جهادگران عرصه های خبر که با تمام توان، در رویداد این روزهای  کرونایی،  در قالب گزارش خبری، فیلم  و عکس برای آگاهی بخشی به مردم از هیچ تلاشی فروگذار نیستند.

 

سجاد محمدیان یکی از این خبرنگاران همیشه در صحنه بوده، او تنها خبرنگار صداوسیمای دهدشت می باشد، که در بحرانهای کرونا همیشه پیش قدم بوده است.

 

محمدیان در هفته های گذشته مرتب جهت پوشش خبر کرونا، بستری ها و ... به بخش بیماران کرونایی دهدشت برای تهیه گزارش رفت و امد می کرده است.

 

وی بارها گزارش‌های مختلفی را در مکان‌های شلوغ و پرخطر در خصوص بیماری کرونا و با هدف اطلاع رسانی به مردم درباره این بیماری تهیه کرده بود.

 

امروز خبردار شدیم این خبرنگار صداوسیما به همراه همسر  و فرزند خردسالش به بیماری کرونا مبتلا شده اند، و هم اکنون در قرنطینه خانگی به مداوا مشغول هستند.

 

 

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک