آخرین اخبار

27. بهمن 1399 - 18:33   |   کد مطلب: 9684
با حضور فرماندار، رئیس دادگستری، دادستان و فرماندهی انتظامی شهرستان کهگیلویه طرح کنترل مبادی ورودی و خروجی شهر دهدشت با موضوع اعمال محدودیت ها در فیلگاه فعال شد.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛فرماندار شهرستان کهگیلویه اظهار کرد: با توجه به وضعیت قرمز استان خوزستان و وضعیت نارنجی و شهرستان ما ورود پلاک های غیر بومی ممنوع شده است.

دارا کریمی نژاد با بیان اینکه ستاد کرونا پای کار هستند گفت: با کسانی که از قانون و مصوبات ستادکرونا تخطی کنند اعمال قانون می شود. کریمی نژاد افزود: امیدواریم با توجه به وضعیت به وجود آمده مردم همکاری لازم را داشته باشند تا از پیک چهارم عبور کنیم.

وی عنوان کرد: دهیاران، بخشداران شهرداران و همه نیروهای دولتی در حوزه شهری، کنترل بازار و مراکز پر جمعیت را رصد خواهند کرد. کریمی نژاد تصریح کرد: با رعایت و مشارکت مردم و اجرای فاصله‌گذاری امیدواریم از این پیک به راحتی عبور کنیم.

وی اظهار کرد: ورود پلاک غیر بومی علی الخصوص خوزستان تا اطلاع ثانوی ممنوع می باشد و تا زمانی که وضعیت استان خوزستان به وضعیت قابل قبول برگردد این محدودیت ها ادامه دارد.

فرماندار شهرستان کهگیلویه گفت: در طول ۲۴ ساعت ایست بازرسی به صورت محسوس و نامحسوس در ورودی ها مستقر هستند.   دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهگیلویه گفت: با توجه به وضعیت استان هم جوار محدودیت های اعمال شده برای حفظ سلامتی مردم می باشد و انتظار داریم مردم در این رابطه همکاری داشته باشند.

عبدالله سعادتیان اظهار داشت: کسانی که مصوبات ستاد مقابله با کرونا را نادیده بگیرند با آنها برخورد قضایی می شود و اشد مجازات برایشان در نظر گرفته می شود.

سعادتیان افزود: در خود شهرستان تجمعات ممنوع می باشد مجالس شادی و عزاداری تا اطلاع ثانوی تعطیل می باشد. وی تصریح کرد: طی روزهای گذشته چند نفر در رابطه با مجالس شادی در شهر دهدشت بازداشت شدند. دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهگیلویه عنوان کرد: برای حفظ سلامتی مردم این اقدامات ادامه دارد و با کسانی که علیه بهداشت عمومی اقدام کنند برخورد جدی و قانونی می شود.  

جهان دیماز گفت: در راستای مصوبات ستاد مبارزه با کرونا در مبادی ورودی شهر دهدشت محدودیت‌های ترافیکی توسط نیروی انتظامی اعمال می شود. فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه عنوان کرد: از خودروهای پلاک خوزستان در این ورودی ها جلوگیری می شود و این اعمال محدودیت با رعایت پروتکل های بهداشتی توسط همکاران نظامی اجرا می شود.

دیماز افزود؛ همچنین از ساعت ۹ شب تا ۴ صبح محدودیت‌های تردد در سطح شهر در حال انجام است. وی ابراز کرد: اعمال محدودیت ها به خاطر پیشگیری از کروناست و امیدواریم با همکاری سایر دستگاههای مرتبط این مأموریت به نحو احسن اجرا شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک