آخرین اخبار

27. بهمن 1399 - 14:52   |   کد مطلب: 9683
دارا کریمی نژاد با اشاره به در راه بودن موج چهارم کرونا و نزدیک شدن ایام نوروز گفت: در آستانه موج چهارم کرونا تدابیری اندیشیده شده است تا شاهد پیک چهارم نباشیم و یا پیک ضعیف‌تری را تجربه کنیم.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛ دارا کریمی نژاد فرماندار شهرستان کهگیلویه با اشاره به در راه بودن موج چهارم کرونا و نزدیک شدن ایام نوروز گفت: در آستانه موج چهارم کرونا تدابیری اندیشیده شده است تا شاهد پیک چهارم نباشیم و یا پیک ضعیف‌تری را تجربه کنیم.

وی در اشاره به شرایط اضطرار کرونا اظهار کرد: بر اساس تصمیم کمیته شهرستان ی مقابله با کرونا از هم اکنون شاهد اجرای محدودیت‌هایی در شهرستان خواهیم بود.

وی از آماده باش دهیاران، شهرداران و بخشداران برای شیوع احتمالی پیک چهارم خبر داد و گفت: در اسفندماه ، تشدید نظارت‌ها، فعالیت مستمر اکیپ‌ها، بازرسی‌های میدانی بر فعالیت اصناف و بازاریان را خواهیم داشت ضمن اینکه سفرهای نوروزی و ورود و خروج به شهرستان کنترل شده خواهد بود.

  وی در خصوص ساماندهی وضعیت تجمعی بازار گفت: گشت مشترک با محوریت بهداشت ،سازمان صمت، امورصنفی ،تعزیرات بر عملکرد صنوف و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی نظارت خواهد کرد‌، همچنین نیاز است رفت و آمد به بازارهای روز و دستفروشان نظارت و ساماندهی شود. 

وی درخصوص مدیریت مراسمات شادی تصریح کرد :دفاتر ثبت ازدواج در این خصوص ملزم به هماهنکی با فرمانداری می باشند و هرگونه بی توجهی موجب پلمپ این دفاتر می شـــــود

وی لزوم برگزاری مراسمات ترحیم با کمترین تعداد شرکت کننده را خاطر نشان و تاکید کرد : از صاحبان عزا که تعهد برگزاری مراسم را رعایت نکنند با تشکیل پرونده قضایی اعمال قانون میشود 

فر ماندار کهگیلویه استفاده ادارات فرهنگی از ظرفیت رسانه ها در تولید محتوی اگاهی دهنده و انذاری را ضروری خواند و تصریح کرد : عملکرد دستگاهها در این خصوص رصد و راستی آزمایی و از ادارات فعال تقدیر میگردد

رئس کمیته مقابله با کرونا کهگیلویه با بیان اینکه پیک چهارم ویروس مسری تر و خطرناک تر عنوان شده است خاطر نشان کرد: علاوه بر مسوولان بهداشتی و درمانی، وظیفه شهروندان نسبت به یکدیگر سنگین تر و جدی تر است، امیدواریم با اعمال محدودیت‌های کرونایی بدون تلفات عبور کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک