آخرین اخبار

26. بهمن 1399 - 14:38   |   کد مطلب: 9680
سالن ورزشی دهدشت به نام شهیده«گلنار امامیان‌پور» نامگذاری شد.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛با حضور فرماندار، مدیرکل بانوان استانداری، مسؤولان بنیاد شهید و ورزش و جوانان از نامگذاری سالن ورزشی به نام بانوی شهید شهرستان رونمایی شد.

دارا کریمی‌نژاد در آیین غبارروبی از مزار این شهیده اظهار داشت: زنان ایثارگر در دوران دفاع مقدس نقش بارزی ایفا کردند اما گمنام ماندند.

فرماندار کهگیلویه گفت: تنها شهیده شهرستان معرفی نشده و کمتر کسی می‌داند در این گلزار یک شیرزن شهید آرمیده است.

نادیان صداقت نیز با اشاره به اینکه زنان کهگیلویه و بویراحمد در عرصه‌های گوناگون حضور دارند و افتخارآفرینی می‌کنند، اظهار داشت: نقش زنان در دوارن دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست.

مدیرکل امور بانوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: تقدیم سه شهیده سهم جامعه بانوان در دفاع از آرمان‌های انقلاب و کیان نظام اسلامی است.

وی تصریح کرد: در راستای بزرگداشت شهدای زن به همت معاونت امور زنان ریاست جمهوری و بنیاد شهید کنگره ملی زنان شهید، جانباز و آزاده اسفندماه برگزار خواهد شد.

صداقت با بیان اینکه برنامه‌ریزی لازم برای اجرای برنامه‌های ویژه این کنگره در استان صورت گرفته است، افزود: نامگذاری میادین و اماکن ورزشی از جمله این برنامه‌هاست.

وی ادامه داد: به همین مناسبت یک سالن ورزشی دهدشت به نام شهیده گلنار امامیان‌پور، استخر شهیده کاویانی در گچساران و اورژانس اجتماعی شهیده حیدری در چرام  نامگذاری شد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری، فرماندار و دیگر مسؤولان همچنین با حضور در گلزار شهیده گلنار امامیان‌پور در فیلگاه با آرمان‌های شهدا تجدید بیعت و از فرزند این شهیده تجلیل کردند.

گفتنی است: شهیده گلنار امامیان‌پور متولد 1341/7/1 در تاریخ 13 دی ماه 1365 به همراه همسر و سه فرزندش در بمباران هوایی منطقه آب شیرین گچساران به فیض شهادت نایل آمد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک