آخرین اخبار

24. بهمن 1399 - 19:25   |   کد مطلب: 9677
در گفتگو با پایگاه خبری کهگیلویه مطرح شد؛
انقلاب به ما هویت و استقلال بخشید
فعال فرهنگی کهگیلویه ای با بیان اینکه : به برکت انقلاب در تمام عرصه های مختلف دارای عزت هستیم و خیلی از کشورها منتظر تصمیمات و نظر کشور ما هستند گفت: انقلاب به ما هویت و ازادگی بخشید و از نظر علمی و پزشکی نانودرمانی نظامی و ... حرفی برای گفتن سطح دنیا داریم.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛ علی کرم رضوی پور فعال فرهنگی کهگیلویه ای در گفتگو با پایگاه خبری کهگیلویه؛ با اشاره به اینکه ما به برکت جمهوری اسلامی و حرکت پیامبرگونه امام راحل و انقلاب اسلامی به استقلال رسیده و در تمام عرصه های مختلف دارای عزت هستیم و خیلی از کشورها منتظر تصمیمات و نظر کشور ما هستند گفت:  انقلاب به ما هویت و ازادگی بخشید و از نظر علمی و پزشکی نانودرمانی نظامی و ... حرفی برای گفتن  سطح دنیا داریم.  

 رضوی پور با بیان اینکه قبل از انقلاب قدرتی پوشالی وابسته به اجانب بود گفت:  قدرت شاخصه های متفاوتی دار که اگر منظور نظلامی باشد کاملا ارتش ،  دولت و  تشکیلات نظامی ما فقط گوش به فرمان استعمارگران بوده و نیرو امنیتی کشور نیز تحت نظر انگلیس و اسرائیل بودند.

  وی گفت:  بعد انقلاب به فرمان امام راحل ارتش بیست میلیونی مردمی و انقلابی،مردمی و جان برکف شکل گرفت.   این فعال فرهنگی تصریح کرد: در زمینه هوایی ، فضایی دریایی تا عمق اقیانوس های دور که هیچ جنبده  متخاصم حق ورود به کشور را ندارد حرف برای گفتن داریم.  

  رضوی پور با اشاره به اینکه در دوران پهلوی باوجو اینکه نیروی انسانی کافی و جود داشته اما هیچ پیشرفتی نداشتیم و فقر و محرومیت بیداد میکرد بیان داشت: کشور ما از صنعت آب و برق،گاز و تلفن و راه ارتباطی در سطح خیلی پایینی قرار داشت و در توسعه شهری استان ما  در وضعیت صفر بوده ایم.  

وی گفت: اکنون  به برکت انقلاب اسلامی در دورترین نقاط روستاها امکانات اولیه از نظر عمرانی پیشرفت رو به جلو داشته ایم اما باز هم ضرورت دارد توجه بیشتری  در این زمینه شود.  

رضوی پور  با اشاره بیداری ملت ها در جهان گفت: انقلاب اسلامی بیداری جهانی در بقیه ملت ها ایجاد نمود و باعث شد  احساس هویت و استقلال در این کشورها به خورش در آید  همانطور که طی این چند سال جمهوری اسلامی و بهار عربی ایجاد شده و به تاسی از جمهوری اسلامی و تبعیت از انقلاب و آرمان امام و روحیه مقاومت تقویت شد.  

  انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک