آخرین اخبار

24. بهمن 1399 - 17:46   |   کد مطلب: 9676
دارا کریمی نژاد در سخنان بین خطبه‌های نماز جمعه گفت: بخشی از حقوق اولیه مردم سوق بنا به دلایل اقتصادی، اجتماعی، مدیریتی و معارضات اجتماعی به آرزوهایشان تبدیل شده و سوق چنان که باید و شاید با توجه به داشته هایی که دارد به جایگاه اصلی خود نرسیده است.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛فرماندارشهرستان کهگیلویه بتدا با حضور در محل برگزاری آزمون استخدامی علوم پزشکی که بیش از ۱۱۰۰ نفر در دو بخش آقایان و بانوان شرکت کرده بودند حضور پیدا کرد سپس مدیران دستگاه‌های خدمات  را به بخش سوق برد تا با حضور در نماز جمعه و برپایی میز خدمت با  مردم رعایت پروتکل های بهداشتی مشکلات را بررسی کند.

دارا کریمی نژاد در سخنان بین خطبه‌های نماز جمعه گفت: بخشی از حقوق اولیه مردم سوق بنا به دلایل اقتصادی، اجتماعی، مدیریتی و معارضات اجتماعی به آرزوهایشان تبدیل شده و سوق چنان که باید و شاید با توجه به داشته هایی که دارد به جایگاه اصلی خود نرسیده است.

فرماندار شهرستان کهگیلویه اظهار کرد: مدیران برای وعده و وعید نیامده اند بلکه برای پیگیری داشته هایی که داریم و نداشته هایی که از زبان امام جمعه بیان شد تا به صورت جدی پیگیری شود.

کریمی نژاد گزارش کاری از کارهای که در حال انجام است ارائه داد و افزود: در حوزه آبرسانی، جاده زیرساخت توسعه است، کنده کاری جاده ها ،مسائل فرهنگی خصوصاً بحث مصلی مواردی مطرح شد انشالله سعی می شود از ظرفیت خیرین و کمیته برنامه ریزی جهت اجرایی کردن این موارد استفاده کرد.

وی با بیان یک پیشنهاد تصریح کرد: امام جمعه محترم بخشدار و پنج نفر از نخبگان این منطقه کارگروهی به نام توسعه تشکیل دهند و به صورت ماهیانه جلساتی با مدیران شهرستانی و مدیران کل داشته باشند که با این کار می شود هم در بحث اعتبارات و هم جذب و سرمایه گذار تلاش کرد.

کریمی نژاد با بیان اینکه نخبگان زیادی در سطح کشور داریم عنوان کرد: از ظرفیت نخبگان کارآفرینان و نمایندگان ادوار جهت توسعه بخش سوق استفاده خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: برخی از مشکلات بستگی به کرونا دارد همان‌طوری که استحضار دارید کرونا به هیچ کس رحم نمی کند و مرگ دم  خانه ها آمده است ساده انگاری و عادی انگاری نکنیم با کسانی که کم کاری میکنند برخورد شود و کسانی که کمک میکنند تشویق شوند.

فرماندار کهگیلویه گفت: باید پیگیر طرح‌های عمرانی و اشتغالزایی باشیم و هم یک انتخابات سالم برگزار کنیم که در این راستا مبارزه با نگاه توسعه ستیزانه قوم گرایی سرلوحه کار باشد و از ظرفیت های برنامه های مفید استفاده شود.

کریمی نژاد ابراز کرد: در حوزه راهداری پروژه بی بی زلیخایی و بردکشکی به طول ۳ کیلومتر پیمانکار مشخص شده و آماده کار می باشد.

وی با بیان اینکه اداره گاز سوق از امداد گاز به امداد خدمات ارتقاء داده می شود افزود: ارائه همه خدمات در این محل انجام می شود همچنین روستاهای بلوط بنگان ،بی زلیخایی برم سبز و طوف خیمه آماده گازرسانی و نصب علمک می‌باشند.

فرماندار کهگیلویه: با بیان اینکه در حوزه زیرساخت مخابرات باید بیشتر تلاش شود عنوان کرد: بزودی انشاالله از سوق تا ایدنک پروژه فیبر نوری اجرا شود.

کریمی نژاد با بیان اینکه به ۷۰ نفر تسهیلات پرداخت می شود افزود: در حوزه جهاد کشاورزی یک میلیارد تسهیلات ۱۲ درصد کشاورزی پرداخت شد همچنین سه دستگاه تراکتور و یک دستگاه کمباین و توزیع ۱۰ هزار کود در این بخش انجام شده است.  

وی گفت: معلولانی که خانه هایشان مشکل پله و رمپ دارند بهزیستی هزینه این مورد را پرداخت می کند همچنین خانواده های دو و سه نفره معلول مبلغ ۱۴۵ میلیون تومان وام پرداخت می‌شود و تا سقف ۱۰ میلیون بلاعوض می‌باشد همچنین آب برق گاز محلول آن رایگان است.

فرماندار شهرستان کهگیلویه پیگیری پروژه برق ۱۳۲ کیلو واتی که پیمانکار در حال انجام کار است و ۶۰۰۰ متر عملیات سنگی ملاتی و عملیات بادام کاری را از مهم ترین کارهای اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بیان کرد.

وی در پایان افزود: پیگیر مشکلات مردم هستم طی جلساتی ضمن بیان خروجی کار ها را پیگیری می کنم. گفتنی است: در برنامه برپایی میز خدمت معاون فرماندار،بخشدار، رسای ادارات منابع طبیعی،گاز بهزیستی، جهاد کشاورزی، مخابرات و معاون اداره برق حضور داشتند. همچنین رئیس شورای شهر سوق دهیار روستای راک شهردار و مردم، مشکلات خود را برای فرماندار و مسئولان شهرستان بازگو کردند.

تصاویر تکمیلی:

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک