آخرین اخبار

21. دى 1399 - 9:13   |   کد مطلب: 9645
علیرضا اتابک با اشاره به اهمیت مدیریت یکپارچه شهری ، رفاه اجتماعی و حقوق شهروندان تصریح کرد :ناهماهنگی های موجود بین ادارات خدمات رسان و پروژه ای چیزی جز اتلاف سرمایه های مادی و معنوی و سردرگمی نداشته است .

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛گرچه تاخیر در دوره اتمام و تکمیل پروژه های عمرانی دیری است که عادی شده است اما این موضوع در شهر دهدشت داد مردم را دراورده است. تبدیل خیابان ها به مسیرهایی ناکار امد از سوی ادارات خدمات رسان و پیمانکارانشان چالش هایی را بوجود اورده است بگونه ای که بارها نقد رسانه و شبکه های اجتماعی را در پی داشته است .

گرچه نقد رسانه ای پایانی بر شرح کامل دغدغه مندی شهرداری در تخریب زیرساخت ها و نازیبایی فضای شهری نشد اما در پیگیری ان سوی فرماندار شهرستان موثر افتاد. فرماندار کهگیلویه صبح امروز در جلسه ای فوریتی با مدیران ادارات خدمات رسان شهرستان نسبت به ادامه این روند هشدار داد.

علیرضا اتابک با اشاره به اهمیت مدیریت یکپارچه شهری ، رفاه اجتماعی و حقوق شهروندان تصریح کرد :ناهماهنگی های موجود بین ادارات خدمات رسان و پروژه ای چیزی جز اتلاف سرمایه های مادی و معنوی و سردرگمی نداشته است .

وی افزود :تصمیم گیری دستگاههای خدمات شهری در بسیاری موارد در تضاد با یکدیگر است و این تضاد نابسامانی هایی در فضاهای شهری بوجود اورده است که مردم را با چالش هایی مواجه و روح شهر را آزرده است .

اتابک با بیان اینکه شواهد نشان می دهد بیشترین ناهماهنگی مربوط به سازمان های آب ،برق،مخابرات و گاز در امور حفاری است تصریح کرد :این شرکت ها مکلفند برای انجام پروزه های خود از سایر ادارات مرتبط استعلام اخذ کنند و بدون استعلام با تعیین باز ه زمانی مشخص اقدام به حفاری ننمایند .

وی گفت در صورت مشاهده غیر مجاز فرمانداری برخورد قانونی بعمل خواهد اورد . رییس کمیته حفاری کهگیلویه با بیان اینکه نظارت بر ترمیم اصولی این حفاریها در شهر با شهرداری است تصریح کرد :در صورت سهل انگاری پیمانکاران در این خصوص پروژه تعطیل می شود .

وی با بیان اینکه تعریف پروزه های خالی از اعتبار و طفره پیمانکاران سهل انگار از تکالیف موجب تضییع حقوق مردم است تصریح کرد:ادارات کل باید دقت بیشتری در تعریف پروزه ها و انتخاب پیمانکاران داشته باشند . شایان ذکر است ممنوع شدن حفاری جدید تا پایان سال در سطح شهر دهدشت و رسیدگی به موارد مورد بحث از مباحث مهم این جلسه بود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک