آخرین اخبار

28. آذر 1399 - 19:29   |   کد مطلب: 9624
رئیس فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی؛
اختصاص بودجه برای رفع آسیب‌ های اجتماعی در مناطق محروم +تصاویر
رئیس فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی از اختصاص بودجه با هدف رفع آسیب ‌های اجتماعی در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: یکی از برنامه‌های مجلس یازدهم قانونگذاری صحیح و دقیق در همه حوزه‌ها بالاخص در حوزه زنان است.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛ رئیس فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی در بازدید از شهر دیشموک از اختصاص بودجه با هدف رفع آسیب‌های اجتماعی در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: یکی از برنامه‌های مجلس یازدهم قانونگذاری صحیح و دقیق در همه حوزه‌ها بالاخص در حوزه زنان است.

فاطمه قاسم پور افزود: با هدف شناخت بهتر مسائل اجتماعی به استان کهگیلویه و بویراحمد و منطقه دیشموک سفر کردم.

قاسم پور ادامه داد: برای قانونگذاری و نظارت مستمر نیاز هست تا برنامه ریزی دقیق و صحیحی با شناخت زیست بوم‌های مختلف مدنظر قرار بگیرد.

رئیس فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی گفت: با سفر به منطقه دیشموک مسائل زنان، خانواده و آسیب‌های اجتماعی و زیرساختی را از نزدیک مشاهده و گفتگو‌های لازم در این زمینه را با مشارکت مسئولان، فعالان حوزه زنان انجام دادیم.

وی افزود: پس از گفتگو‌های لازم با فعالان حوزه زنان و ارائه راهکار این اهداف را در مجلس شورای اسلامی پیگیری خواهیم کرد.

قاسم پور ادامه داد: در خصوص مسائل و آسیب‌های اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد، نمایندگان استان به جد پیگیر هستند تا بودجه‌ای را در زمینه آسیب‌های اجتماعی در نظر بگیرند.

وی تصریح کرد : در حوزه زنان سرپرست خانوار، زنان بد سرپرست، توسعه مشاغل خانگی و اشتغالزایی به دنبال اختصاص هزینه در بودجه ۱۴۰۰ هستیم تا محرومیت‌های منطقه دیشموک و استان کهگیلویه و بویراحمد برطرف شود.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک