آخرین اخبار

22. آذر 1399 - 18:49   |   کد مطلب: 9619
کنده کاری های کوچه و خیابانهای دهدشت ، برای مردم دردسر ساز شده و مردم خواستار ساماندهی اين معضل هستند .

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛ پروژه فاضلاب شهرستان کهگیلویه نزدیک به چندین سال است که فاز به فاز در نقاط مختلف شهر در حال اجراست و اجرای اخیر این طرح که با عدم مدیریت صحیح روند خود را سپری می‌کند مشکلات زیادی را برای مردم ایجاد کرده است. پیمانکارها ، در اغلب مناطق شهر به ایجاد حفاری پرداخته و هنوز خیابانی را تکمیل نکرده به سراغ خیابانهای دیگر میروند.

در یکی از خیابانهای شهر دهدشت ، نقاط گود شده را پر میکنند ولی بعد از مدتی نقاط حفاری نشست کرده و گودالهای بزرگ و کوچک در کوچه‌ و خیابان‌ ها ایجاد می شود که بسیار خطرناک است.

یکی از شهروندان دهدشتی در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری عنوان کرد: خیابان‌ محل زندگی شان کنده کاری و قسمتی از آن را آسفالت کرده اند و قریب به ۵ ماه است که قسمت دیگر آن را به امان خدا رها کرده و سراغ خیابان های دیگر رفته اند.

شهروند دیگری اظهار کرد : که متاسفانه در این طرح نظارت جدی و اصولی از مرجع ذی صلاح دیده نمیشود و همچنین نظم و مدیریتی در اجرای این پروژه را شاهد نیستیم.

یکی دیگر از شهروندان با گلايه از اينکه، راننده تاکسی است و روزانه از این مسیرها عبور می کند گفت : با این کنده کاری ها که در اکثر خیابانها شهر دهدشت ایجاد شده ، مگر روزانه راننده تاکسی چقدر درآمد دارد که بخواهد هم با آن امرار و معاش کند و هم خودرو را تعمیر کند، نرخ قطعات خودرو آنچنان بالا رفته است که کسی جرات نمی‌کند بخواهد قطعه آسیب دیده‌ خودرویش را تعویض کند.

این شهروند افزود: دو بار تا کنون چرخ ماشینم بر اثر رفت و امد مدام از کنده کاری های جلوی منزلش خودم خراب شده که مجبور به تعمیر و یا تعویز آن با قیمت زیاد شده ام. در هر حال باید گفت طولانی شدن روند پروژه کنده کاری های کوچه ‌ و خیابانها گلایه مشترک بیشتر افراد شهر دهدشت است که رفع این مشکل، همت مسئولان شهری را می‌طلبد.

انتظار می رود مسئولان و شهرداری دهدشت به فکر شرایط اقتصادی شهروندان باشند و با بر طرف کردن این گونه کنده کاری ها به مردم کمک کنند.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک