آخرین اخبار

15. آذر 1399 - 16:19   |   کد مطلب: 9612
فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه این شهرستان در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارد گفت: ادامه فعالیت گروه‌ های شغلی۱ و ۲ در این وضعیت مجاز است.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛ فرماندار کهگیلویه در نشست شورای سلامت شهرستان از همکاری کسبه، بازاریان و اصناف در اجرای محدودیت‌ ها قدردانی کرد و گفت: خوشبختانه مردم دهدشت با وجود مشکلات اقتصادی بسیاری که کرونا برای آنها ایجاد کرد، اما عملکرد  بسیار خوبی در اجرای دستورالعمل کرونایی داشتند که حائز رتبه نخست در این زمینه هستند.

علیرضا اتابک گفت : با اعمال محدودیت‌ ها کرونایی و همکاری مردم وضعیت شهرستان از قرمز به نارنجی تغییر کرد.

وی افزود : با نارنجی شدن وضعیت شهرستان کهگیلویه کلیه مشاغل گروه یک و دو می‌توانند فعالیت خود را از سر بگیرند.

اتابک تصریح کرد: شرایط شهرستان کهگیلویه که با پایان محدودیت های کرونایی از وضعیت قرمز به نارنجی تغییر یافته بسیار شکننده و حساس می باشد و مردم باید بیش از گذشته به رعایت پروتکلهای بهداشتی توجه کنند و نباید نسبت به ادامه طرح سهل‌ انگاری شود.

معاون شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه نیز در این جلسه وضعیت کرونایی بخش چاروسا را نگران کننده اعلام و عنوان کرد: شورای سلامت بخش چاروسا تدابیر لازم را برای کنترل وضعیت اتخاذ کنند و وضعیت را جدی بگیرند.

لطف‌الله افزوشته از عدم همکاری مردم بخش چاروستا برای نمونه‌ گیری با توجه به هشدارهای مکرر ابراز نگرانی و تصریح کرد: با وضعیت خطرناک چاروسا این بخش می‌تواند باز هم شهرستان را به سمت قرمز سوق دهد.

گفتنی است آرایشگاه‌ ها، سالن‌ های ورزشی، استخرها، برپایی نمازهای جمعه، مراسم های مذهبی و آئینی و تجمعات در شهرهای نارنجی مشمول گروه سه و چهار شده همچنان ممنوع است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک