آخرین اخبار

4. آذر 1399 - 19:11   |   کد مطلب: 9604
وقتی تفکر بسیجی محدودیت ها را به فرصت تولید تبدیل می کند؛
مصاحبه اختصاصی با بانوی کارآفرین کهگیلویه ای+تصاویر
مسئولین کارآفرینان را تنها نگذارند تا بتوانند با توسعه کسب و کار باعث اشتغالزایی شده و الگویی برای دیگران شوند.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛ واژه بسیج و بسیجی بودن را این روزها خیلی بیشتر از گذشته می شنویم، واژه ای که همیشه در کنار یک صفت خوب مورد استفاده قرار می گرد، وقتی سیل می شود این بسیجی است که در صف اول هدمت رسانی حضور دارد، وقتی زلزله است باز هم بسیجیان هستند که در میان مردم حضور دارند و وقتی واژه کرونا را می شنویم به یاد بسیجیانی می افتادیم که شبانه روز برای مردم فعالیت می کنند.

به مناسبت هفته بسیج با یکی از  کارآفرینان بسیجی کهگیلویه ای  گفت و گویی داشتیم که می خوانید.

خودتان را معرفی کنید؟
 
زری ایزدپناه هستم از اهالی روستای بیمنجگان، توابع شهرستان کهگیلویه که در پایگاه بسیج روستا نیز فعالیت هایی انجام می دهم.

هم اکنون چه فعالیت هایی انجام می دهید؟

با تسهیلاتی که دریافت کرده ام کشاورزی می کنم، با مبلغ ۱۰ میلیون تومان که از بسیج سازندگی گرفتیم استارت اولیه این کار زده شد، در سال اول هندوانه کاشتیم که از فروش آن توانستیم کار خودمان را گسترش داده و شروع به کاشت گوجه در هکتار بالا کنیم.

اولویت شما در حیطه کارییتان چه هست؟

تا جایی که توانایی کار داشته باشیم به کار کشاورزی ادامه می دهم و  کار را گسترش می دهیم، تلاش می کنیم که از مردم خود روستا در کارهایمان استفاده کنیم که چند نفری هم از این کنار دارامدی به دست بیارند.
 

-چه مشکلاتی مانع پیشبرد اهداف شماست و چه صحبتی با مسئولین استان و شهرستان دارید؟

-بیماری کرونا مشکلات بسیار زیادی برای کشاورزان ایجاد کرد، با بسته شدن بازار شهر دهدشت در اوج رسیدن محصول گوجه ، ۱۰ هکتار از گوجه هایمان از بین رفت، در حالی که می بینیم در بازار دیگر شهرها این محصول با قیمت باورنکردنی در حال فروش است.

مسئولان کارآفرینان را تنها نگذارند تا بتوانند با توسعه کسب و کار باعث اشتغالزایی شوند.
 

شما یک بانوی سیجی موفق هستید، چگونه بسیج را شناختید؟

از طریق پایگاه روستا با بسیج آشنا و عضو شدم ولی زیاد با تفکر آن آشنایی نداشتم با گذشت زمان یکی از معلمین روستا بیشتر با اندیشه و تفکر ناب بسیج آشنایم کرد و به مرور زمان آن علاقه مند شدم و فعالیت های مختلفی را انجام می دادم، بسیج باعث شد که در راه و روش زندگی ام تغییر ایجاد شود و هم اکنون هر چیزی که دارم از بسیج هست.

بسیج را چگونه تعریف می کنید؟

اگر الان روی پای خودمان ایستاده ایم و دستمان جلوی دیگران دراز نیست مدیون بسیج هستیم، افرادی که خالصانه برای مردم خدمت می کنند و می توان گفت گمنام هستند.

صحبت پایانی اگر دارید بفرمائید؟

 

بسیج همیشه گام و همراه مردم بوده است، با دادن وام های کم بهره از کارآفرینان حمایت کرده، با توجه به شرایط اقتصادی باید بسیجی وارد وارد میدان کار شد و برای دیگران اشتغال ایجاد کرد.
انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک