آخرین اخبار

29. آبان 1399 - 14:29   |   کد مطلب: 9595
در شرایطی که شهرستان کهگیلویه در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد، مسوولان نهادهای ذیربط، با تشدید نظارت‌ ها از اجرایی شدن مصوبات در بازار اطمینان حاصل کنند.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛ استان کهگیلویه بویراحمد مانند سایر  استانهای کشور با ویروس کرونا دست و پنجه نرم میکند و  از زمان شیوع کرونا در وضعیت سیاه یا قرمز قرار گرفته است.

 شهرستان کهگیلویه نیز  تازه شرایط سیاه کرونایی را پشت سر گذاشته و وارد وضعیت قرمز شده است.

یکی از زنجیره‌ های انتشار ویروس کرونا در مکان های شلوغ و تجمعات  ،اصناف و فروشگاه ها هستند به همین دلیل برای جلوگیری از تردد مردم در سطح شهر در شرایط قرمز کرونایی اصناف غیرضرور را تعطیل میکنند.

 

  در دو هفته گذشته با هدف جلوگیری از شیوع کرونا بازار روز دهدشت به عنوان مرکز اصلی تجاری این شهر تعطیل شد.

هدف از بستن  کاهش تردد و کم شدن حضور مردم در تجمعات بیان شده  تا شرایط برای انتشار ویروس کرونا فراهم نباشد.

اما متاسفانه با وجود وضعیت قرمز شهرستان برخی از کسبه اقدام به باز کردن مغازه های خود در این بازار کردند و مردم هم بدون توجه به هشدارها برای خرید وارد این بازار میشوند.

در این شرایط مسوولان باید با توجه به شرایط تصمیمات درست اتخاذ کنند و برای اثر گذاری تصمیمات خود پیگیری و نظارت داشته باشند و از اجرایی شدن مصوبات اطمینان حاصل کنند.

برای اجرای این مصوبه و حفظ سلامتی مردم بازرسان به همراه دستگاه های نظارتی بازرسی جدی در بازار داشته باشند و با اصناف متخلف برخورد جدی کنند.

برای رسیدن به این هدف در کنار تعطیلی بازار نیاز به همکاری و مشارکت مردم نیز هست، اگر مردم رعایت کنند و به شعار در خانه ماندن جامه عمل بپوشانند قطعا در این مسیر موفق خواهیم بود.

متاسفانه عده ای خرید و بیرون رفتن های غیرضروری در این شرایط را جرات و جسارت می دانند  اما این رفتار بدون شک استقبال از مرگ برای آنها و خانواده شان است که جان سایر شهروندان را نیز به خطر می اندازند.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک