آخرین اخبار

19. ارديبهشت 1399 - 13:41   |   کد مطلب: 9389
مدیر عامل باشگاه فرازبام خائیز گفت: با توجه به شرایطی که برای کشور بوجود آمده است پیرور طرح کمک های مؤمنانه، کمک هایی از سوی این باشگاه اهدا می شود.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛ با شیوع ویروس کرونا درکشور و ممنوعیت فعالیت ها در بساری از صنوف در دوماه گذشته و متضرر شدن بسیاری از فعالین کسب و کار ها و کارگران و بسیاری از مردم و بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در مورد کمک های مؤمنانه استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این امر خداپسندانه پیش قدم شده است.

 

در این رابطه مجید پارسایی مدیرعامل باشگاه هندبال فرازبام خائیز دهدشت در گفت و گو با صبح زاگرس گفت: شیوع بیماری کرونا موجب شد تا مشکلات فراوانی در زمینه های اقتصادی در تمام دنیا برای مردم بوجود آید و این مشکلات موجب بروز مشکلات دیگر برای جوامع خواهد شد.

 

پارسایی گفن: بسیاری از افراد در کشور ما نیز از توانایی های مالی خوبی برخودار بوده و پای کار هستند و با توجه به اینکه رهبر معظم انقلاب مسئله کمک مؤمنانه را مطرح کردند که طرح این موضوع طبیعتا دلایل مهمی دارد و یکی از این دلایل تنش های بوجود آمده در اقتصاد دنیا و متضرر شدن بسیاری از خانواده های ایرانی است، لزوم حضور بیشتر خیرین و افراد متملک در این طرح احساس می شود.

 

وی افزود: با این وجود ما باید گوش به زنگ باشیم و ایشان اعلام کردند و اجرای این طرح نیز بسیار مهم است و به گونه ای باید کمک های مؤمنانه در بین مردم توزیع شود که آبروی مؤمن نیز حفظ شده تا کرامت های انسانی ارج نهاده شوند.

 

مدیرعامل باشگاه فراز بام دهدشت گفت: پیرو منویات رهبر معظم انقلاب و به عنوان یک ایرانی وقتی که بدانیم می توانیم به مردم جامعه کمک کنیم باید این کار را انجام داده که بسیاری از افراد این کمک ها را به صورت نامحسوس انجام می دهند و افراد زیادی از آن ها اطلاعی ندارد و برخی نیز برای ترویج این سنت زیبا و تشویق سایرین و شفاف سازی این کمک ها را به دست مردم می رسانند.

 

وی با شاره به برخی از فعالیت های این باشگاه فرهنگی، ورزشی در ماه رمضان 98گفت: در سال گذشته در سال روز میلاد امام حسن مجتبی(ع) میزبان خانواده بزرگ هندبال کهگیلویه بودیم و مراسم افطاری در کنار آن ها برگزار شد و امسال با توجه به شرایطی که برای کشور بوجود آمده است پیرور طرح کمک های مؤمنانه، قصد داریم تا با هماهنگی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه به 150 نفر از افرادی که مورد وثوق آن ها باشند کمک هایی از سوی این باشگاه صورت گیرد.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک