آخرین اخبار

4. اسفند 1398 - 17:37   |   کد مطلب: 9304
نماینده ولی فقیه در استان:
تیپ 48 فتح همیشه سپر بلای ایران بوده است
نماینده ولی فقیه در استان گفت: شاکر باشیم که در این مسیر قرار گرفته ایم تیپ48 فتح همیشه سپر بلای ایران و همیشه افتخار آفرین بوده است.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه ، امام جمعه شهر یاسوج در دیدار با فرمانده و جمعی از نیروهای تیپ 48 فتح گفت: زحمات شما قدردانی می کنیم ما می دانیم که شما چه درد ها و رنج هایی کشیده اید ، در همه عرصه ها فعال هستید در هشت سال دفاع مقدس حضور داشتید و عزت آفریدید امروز هم در عرصه های مختلف افتخار می آفرینید به وجود شما افتخار می کنیم.

 حجت الاسلام و المسلمین حسینی عنوان کرد: شما در شان نظام و امروز خار چشم دشمنان انقلاب و نظام هستید و این مایه مباهات و افتخار برای شماست که خبیث ترین قدرت های جهان با شما مخالف است و با شما دشمنی دارد، این موضوع نشانه حقانیت و راه درست شماست و نشانه قدرت ، عظمت و نفوذ شماست این را باید قدر دان و شاکر بود که عزیزانی داریم با صلابت قدرت و شجاعت حرکت می کنند، و قدرت های جهانی را به لرزه در آورده اند.
 
وی  با اشاره به شرکت مردم استان در انتخابات بیان کرد: این حماسه حضور افتخاری دیگر برای مردم استان بود این روز را تبریک می گوییم بهترین راه زندگی همین راهی است که شما در آن حضور  دارید راه قرآن راه انبیا و راه ارزش های دینی است.
 
 امام جمعه یاسوج عنوان کرد: زحمت و تلاش شما باعث تقویت اسلام و ارزش های دینی می شود،  و این زحمات اجر معنوی واخروی دارد گاهی افراد زحمت می کشند اما این تلاش به پای حکومت های طاغوتی و تقویت آن ها ریخته می شود به این افراد نمی توان افتخار کرد بلکه مایه ذلت و خاری برای آن شخص و آن جامعه ای است که در خدمت طاغوت و ضد ارزش هاست اما وقتی زحمت و رنج افراد در خدمت اسلام و در خدمت تقویت ارزش های دینی است و راهی را می رود که اگر کشته شد شهید است و اگر کشته هم نشد باز پیروز است این راه سراسر پیروزی است بهتر از این راه ما نداریم باید شاکر آن نیز باشیم.
 
حجت الاسلام حسینی عنوان کرد:  شاکر باشیم که در این مسیر قرار گرفته ایم سپاه فتح همیشه سپر بلای ایران بوده است و همیشه افتخار آفرین بوده است، سال هاست تیپ 48 فتح را می شناسیم و با قدیمی های این تیپ بودیم زحمت هایشان را دیدیم و حضورشان را در صحنه های مختلف دیدیم که بسیار عالی بوده است.
 

وی افزود: این نگاه که سپاه ارتباطش با مردم کم شود نگاه غلطی است سپاه سازمانی است که از بطن مردم و از انقلاب برخواسته است سازمانی انقلابی است ارتباطات سپاه با مردم باید همیشه حفظ شود.

-----
 
---
---
---
---
---
---
---
---
----
---
---
---
---

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک