آخرین اخبار

20. بهمن 1398 - 12:45   |   کد مطلب: 9295
آقای منطقیان مگر شورای نگهبان همان نهادی نیست که در طول چهل سال گذشته افراد و همفکران شما نظیر هاشمی رفسنجانی، سید محمد خاتمی، و حسن روحانی را تایید صلاحیت کرد، و قریب به ۲۴ سال از دولت های مختلف کشور و کرسی ریاست به نفع جریان شما بود.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛ یکی از مخاطبین این پایگاه خبری جوابیه در خصوص اظهارات روز های اخیر محمود منطقیان از چهره های اصلاح طلب شهرستان کهگیلویه درباره شورای نگهبان ارسال کرده است که متن آن در ادامه آمده است:

 

فرخنده سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و برچیده شدن بساط ظلم، جور و ستم، و تحقق استقلال و آزادی با تمسک به مکتب حیات بخش اسلام گرامی و خجسته باد.

در شرایطی که بدخواهان و دشمنان انقلاب اسلامی در تاریخ ۴۰ ساله کشور به روش های مختلف سعی بر تضعیف و سرنگونی ایران اسلامی به وسیله های  مختلف تهدید و تحریم و جنگ ۸ ساله و ترور افرادی  مانند  فرمانده شجاع شهید مقاومت سردار سلیمانی به کار بردند، اما این ایران عزیز بود که ریشه های تنومند آن هر روز استوارتر شد و این موضوع نه در شعار بلکه در عمل در آن زمان که ایران در تحولات جهانی و منطقه ای با تکیه بر مکتب حیات بخش و عزت آفرین اسلام نقش بازی کرد و خواهد داشت.

در شرایط حاضر که دشمنان از هیچ عملی برای آسیب و لطمه به ایران  کوتاهی نکرده اند، اما  دست قدرت قادر متعال و سایه ولایت با تکیه بر مفاهیم امید آفرین و ارزشمند اسلام و حضور اثر گذار  مردم  در تحولات کشور از جمله آن انتخابات سبب ناکامی دشمنان بوده است.

وقتی بیان می شود انتخابات در کشور مظهر مردمسالاری دینی است، یعنی به رای و نظر مردم اهمیت داده می شود، و نقش مردم یعنی سرمایه اجتماعی و مشارکت همگانی برای تقویت هرچه بیشتر  ریشه های  تنومند انقلاب در چهل و یکمین سالگرد انقلاب است.
 

در شرایط پیش رو که به ۲۲ بهمن ماه و همچین نقش تحول آفرین مردم در انتخابات نزدیک می شویم، همگان باید بر تقویت این حضور تاکید داشته باشند، بنابراین از اظهارتی که سنخیتی با خواست و اراده مردم خصوصا توسط کسانی که خود را رهبر‌ جریان های سیاسی می دانند باید پرهیز شود.

در همین خصوص اظهارت محمود منطقیان که خود را پیشگام جریان اصلاحات در کهگیلویه می داند جای بسی تامل و سوال دارد، آقای منطقیان مگر شورای نگهبان همان نهادی نیست که در طول چهل سال گذشته افراد و همفکران شما نظیر هاشمی رفسنجانی، سید محمد خاتمی، و حسن روحانی را تایید صلاحیت کرد، و قریب به ۲۴ سال از دولت های مختلف کشور و کرسی ریاست به نفع جریان شما بود، آیا شما فقط به رد صلاحیت عده ای که طبق گفته ها:  بسیاری از آنها به اتهام موضوعات مالی رد صلاحیت شده اند را نظاره می کنید؟

آقای منطقیان در شرایطی که شما باید پاسخگوی عملکرد همفکرانتان در دولت و مجلس باشید در اقدامی که تعبیر درست آن فرار رو به جلو و فرار از پاسخگویی است متوسل می شوید؟

بدانید هنر آن است در شرایطی که مشکلات مختلفی که به واسطه عملکرد جناح شما  بر کشور در بخش های مختلفی نظیر اقتصاد و معیشت و اشتغال به وجود امده است،  چاره ساز باشید نه در یک حرکت نمایشی  به یک‌ نهاد برآمده از انقلاب حمله کنید.

 

بدانید و آگاه باشید اظهارات شما خوشایند دشمنان این کشور است زیرا آنها امید دارند از طریق کاهش مشارکت مردم در انتخابات و جلوگیری از حمایت آنها از انقلاب سبب تضعیف و نهایتا فروپاشی انقلاب مردمی ایران شوند، بنابراین اظهارات شما در حمله به شورای نگهبان و اظهارات شبهه آفرین بدون شک در جهت تقویت برنامه دشمن است به عنوان یکی از هم‌ استانی های شما به شما عرض می کنم  اگر آگاه نیستید بدانید که اظهارت شما مورد تایید مردم و ارزش های انقلاب نیست و رویه خود را اصلاح کنید و اگر می دانید و چنین اظهاراتی را بیان می کنید بدانید این راه به ناکجا آباد ختم می شود و سخن و بیان شما نزد افکار عمومی مورد قضاوت قرار خواهد گرفت.

شما را به تغییر رویکرد دعوت می کنم و بدانید باز هم مردم با شکوه و افتخار در انتخابات شرکت می کنید و تضعیف انتخابات و یا تحریم آن تاثیری در کاهش مشارکت آنها ندارد

یادداشتی از یک جوان انقلابی

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک