آخرین اخبار

12. بهمن 1398 - 18:22   |   کد مطلب: 9287
تا ساعاتی دیگر آخرین تغییرات نهایی رد صلاحیت ها اعلام می شود و در نهایت تکلیف پایگاه آرای ثابت 15 هزار نفری "نستور درخشنده پور" مشخص میشود.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛ شاید بهتر است بگوییم لحظه شماری برای یک شوک جدید در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا آغاز شده است، شوکی که بیشتر از همه برای طرفداران پدیده انتخابات دوره قبل انتخابات این حوزه انتخابیه بس ناگوار است اما از طرفی سایر رقبا را نیز به شادی می رساند و تقریبا میدان وعده ها تغییر خواهد کرد.

 

تا ساعاتی دیگر آخرین تغییرات نهایی رد صلاحیت ها اعلام می شود و در نهایت تکلیف پایگاه آرای ثابت 15 هزار نفری "نستور درخشنده پور" مشخص میشود که در این حالت دو دیدگاه وجود دارد؛ یا نستور درخشنده پور تایید می شود و می ماند و به تلاشش در انتخابات ادامه می دهد و یا به نفع کاندید دیگری کنار می رود و از حامیان خود می خواهد که به کدام سبد آرا رای دهند.

 

اما گمانه زنی ها نشان می دهد که سبد رای درخشنده پور برای روشنفکر نخواهد بود و آرایی که تا کنون از هیچ کس بجز درخشنده پور حمایت نکرده است از حالت خاموش در می آیند و جرقه یک شور و هیجان دوباره را بر خواهند انگیخت.

 

ناگفته پیداست که تکلیف انتخابات دور قبل شهرستان های بویراحمد و دنا با هزار نفر رای جابجا شد و حالا قطعا این حدود رای در جایی که روشنفکر آنجا را پایگاه خود می داند می تواند نتیجه یک انتخابات را تغییر دهد و بر پیچیدگی های آن بیفزاید.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک