آخرین اخبار

23. دى 1398 - 16:27   |   کد مطلب: 9273
سردار هادی مقدسی گفت: دشمنان و ستمکاران، سلطه بر ایران را مساوی با سلطه بر حهان قلمداد می کنند چرا که اهمیت موقعیت ژئوپلوتیک و ‌ژئواستراتژیک ایران را میدانند و بر این نیز واقف اند که ایران ۲ درصد منابع جهان را در اختیار دارد.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛ اولین همایش علمی پژوهشی بیانیه گام دوم انقلاب و تمدن نوین اسلامی با حضور سردار هادی مقدسی جانشین معاونت فرهنگی هنری ستاد کل سپاه پاسداران و مسئولین شهرستانی در  مجتمع فرهنگی هنری(سالن شهید نحوی) کوچه شهید پالار دهدشت برگزار شد.

 
سردار هادی مقدسی گفت: دشمنان و ستمکاران، سلطه بر ایران را مساوی با سلطه بر حهان قلمداد می کنند چرا که اهمیت موقعیت  ژئوپلوتیک و ‌ژئواستراتژیک ایران را میدانند و بر این نیز واقف اند که ایران ۲ درصد منابع جهان را در اختیار دارد.
 
وی افزود: اگر  نفت عربستان  و گاز قطر برند جهانی است ودنیا این دومنبع را به نام این دوکشور میشناسد اما ایران بیشترین ذخایر نفت و گاز را در جهان دارد.
 
 
 
 
مقدسی با اشاره به اتفاقات دوران پهلوی گفت: ۳۷ سال محمد رضایی بر ما حکومت کرد که به همراه پدرش  جز بدبختی و فلاکت چیزی برای ملت ما نداشتند.
 
وی افزود: یک گوشه از فساد خاندان پهلوی برگزاری جشن های ۲۵۰۰ ساله ای بود که پارسون سفیر انگلستان به آن ها می گفت این چه صحنه هایی بود که در بین جمع نشان داده شد و محمد رضا در پاسخ اتو گفت، اینجا ایران است و ما هر کاری را بخواهیم انجام میدهیم.
 
سردا مقدسی تصریح کرد: محمد رضا شاه فقط به منافع خود می اندیشید و نوکر سرسپرده آمریکا بود اما امام آمد و ما را از آلت دست بودن آمریکا و انگستان نجات داد.
 
وی رضا شاه را فردی  ترسو دانست و گفت: آمریکا و انگلستان خاندانی را بر ما مسلط کرده بودند که وقتی رضا شاه در جنگ جهانی اعلام بی طرفی می کند کشور ما را در  ۴۸ ساعت اشغال میکنند و حتی او در کشور نمی ماند و به همراه لاو جواهرات و عتیقه جات و منابع ملی از کشور فرار میکند.
 
جانشین معاون فرهنگی هنری کل سپاه گفت: امامی را ما ملت تولید کردیم که در آستانه ۴۱ سال انقلاب دشمنان ما اعلام می کنند وقتی ترامپ قاسم سلیمانی را می خواهد شهید کند اعلام میکند که بعد از شهادت و‌دیدن تشییع جنازه این مرد هر شب آرزوی مرگ میکنم.
 
 
 
سردار مقدسی از توانایی های ایران نام برد و گفت: امروزی که ما اینجا نشسته ایم قدرت سومی  علاوه بر انرژی در ایران وجود دارد و آن قدرت مردم سالاری دینی است.
 
وی افزود:جمهوری اسلامی ظرفیتی از خود ایجاد کرده که در زمینه های علمی و پژوهشی رتبه های برتر را از آن خود کرده و این در حالی است که ما چهل سال در مقابل آمریکا ایستادگی و مقاومت کردیم.
 
جانشین معاون فرهنگی هنری کل سپاه بیان کرد: قاسم سلیمانی از ۲۰۰۳ تا ۲۰۲۰ چه بلایی بر سر آمریکا آورد؟ او الگوی مردم سالاری دینی را در کشورهای منطقه شکل داد و آن را تقویت کرد و این در حالی است که در اتفاقات سوریه همه ملت ها به این موضوع اذعان کردند که سوریه در حال فروپاشی است.
 
وی با این پرسش ادامه داد: قاسم سلیمانی در سوریه چه کرد؟ وزارت امور خارجه سوریه به سفیر ایران اعلام کردند که ما تاب مقاومت را نداریم و مقاومت نخواهیم کرد و اگر مدارک و اسنادی دارید به همراه خانواده هایتان سوریه را ترک کنید.
 
هادی مقدسی ادامه داد: سفیر ایران در سوریه می گفت که وقتی دوباره وزارت خارجه ما را فراخواند همه مسئولین سوریه در آن جلسه حضور داشتند و در آن جا اتمام حجت آخر به سفرای کشورها اعلام شد و در آن جلسه قاسم سلیمانی نیز حضور داشت. قاسم سلیمانی در این جلسه با مسئولین سوری صحبت کرد و آن ها به حمایت از مردم و مقاومت در مقابل دشمنان تهییج کرد. پس از این یک ژنرال سوری مدال های خود را سمت سردار سلیمانی انداخت و به غیرت و مردانگی سردار سلیمانی غبطه خورد و قسم یاد کرد  که در مقابل دشمنان  از مردمشان حمایت کند.
 
 
سردار مقدسی با اشاره به اتفاقات اخیر در مورد هواپیمایی اوکراینی گفت: دشمن با فضای مجازی و رسانه و عناصر نفوذی ملت ما را هدف قرار داده و کام مسئولین خدمتگزار و مردم را تلخ کرده است.
 
وی افزود: فرمانده کل سپاه امروز در جلسه غیر علنی مجلس اعلام می کند که آرزو داشتم در هواپیما بودم و جان خود را برای این مردم می دادم.
 
 
در ادامه تصاویر تکمیلی آمده است؛

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک