آخرین اخبار

25. آبان 1398 - 10:08   |   کد مطلب: 9214
سرپرست سازمان صمت استان گفت: بدون شک با کسانی که بخواهند بدون هماهنگی قبلی اقدام به افزایش قیمت کنند برخورد قاطعی برابر قوانین نظام صنفی خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛ سالار حسین پور در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری در خصوص وضعیت افزایش قیمت بنزین و تاثیر آن در بازار گفت: براساس سیاست های کلان  اقتصادی دولت، نگاه ما بر مدیریت وضع کنونی است که کمترین اثر افزایش قیمت را باتوجه به افزایش قیمت بنزین داشته باشیم که را در سایر کالا ها اثر گذار نباشد.

 

وی در ادامه افزود: در همین رابطه جلسه ستاد تنظیم بازار برگزار که یکسری تصمیمات اتخاذ که همراه با سایر دستگاه های نظارتی باید اجرایی شوند.

 

سرپرست سازمان صمت استان تصریح کرد: اگر بخواهیم تاثیر هر لیتر بنزین را بر کالا های مصرفی بررسی کنیم ارزش قیمت بنزین ناچیز است ولی جو روانی حاکم بر بازار نیازمند مدیریت است که تاثیرات افزایش قیمت بنزین را بگیرد.

 

وی تاکیدکرد: ما در راستای سیاست های نظارتی خود و کنترل بازار باید از روند تاثیرگذار بودن آن جلوگیری و کمترین افزایش قیمت را در کالا ها داشته باشیم.

 

حسین پور گفت: بدون شک با کسانی که بخواهند بدون هماهنگی قبلی اقدام به افزایش قیمت کنند برخورد قاطعی برابر قوانین نظام صنفی خواهیم کرد.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک