آخرین اخبار

7. مهر 1398 - 23:40   |   کد مطلب: 9183
مجید پارسابی گفت: این باشگاه با تاکید بر اصل ابتدایی ورزش یعنی آکادمی و کسب استعدادهای این مربی خارجی را به خدمت گرفته است.

مدیرعامل باشگاه هندبال فرازبام خائیز دهدشت در گفتگو با پایگاه خبری کهگیلویه گفت: سرگئی نیکولنکو مربی و استعدادیاب روسی رسما مربی تیم های پایه باشگاه فرازبام خائیز دهدشت شد.

 
مجید پارسایی تصریح کرد: این باشگاه با تاکید بر اصل ابتدایی ورزش یعنی آکادمی و کسب استعدادهای برتر، این مربی خارجی را به خدمت گرفته است.
 
 
پارسایی بیان داشت: تنها راه پیشرفت در ورزش را استعدادیابی می دانیم و از همین رو بخش عظیمی از تلاش خود را روی این امر گذاشته ایم.
 
 
مدیرعامل باشگاه هندبال فرازبام خائیز دهدشت افزود: نیکولنکو بازیکن تیم ملی هندبال جماهیرشوروی بوده و سابقه هدایت تیم ثامن الحجج سبزوار، سنگ آهن بافق، نیروی زمینی کازرون و تیم ملی جوانان را دارد.
 
 
پارسایی با اشاره به موفقیت اخیر خرسالان فرازبام خائیز،که در کرمانشاه به دست آمد گفت: ثابت خواهیم کرد موفقیت اتفاقی نبوده بلکه هندبال در دیارمان در حال رشد است.
 
 
 
وی تاکید کرد: این قهرمانی حاصل تلاش های ناصر سلیمی در دو سال اخیر است و وی همچنان به عنوان سرمربی تیم بزرگسالان به فعالیت خود در دهدشت ادامه خواهد داد.
 
 
پارسایی در پایان گفت: اینجا جا دارد از زحمات مربیان قبلی رده های پایه باشگاه آقایان پروانه پور، رهبری، ثناخواه و ناصر سلیمی تشکر ویژه و قدردانی کنم.
 
 
انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک