آخرین اخبار

29. اسفند 1393 - 20:43   |   کد مطلب: 916
در مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان اروپا
حریفان بارسا و رئال مشخص شدند
در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا پاری‌سن‌ژرمن حریف بارسلونا شد، اتلتیکو با همشهری‌اش یعنی رئال دیدار می‌کند،‌ پورتو رقیب بایرن شد و یووه به مصاف موناکو می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانامرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امروز قرعه کشی شد که پاری سن‌ژرمن فرانسه رقیب بارسلونا شد تا تاریخ تکرار شود. همچنین دو تیم مادریدی یعنی اتلتیکو و رئال مجبور به رقابت با هم شدند. بایرن مونیخ با پورتو پرتغال مصاف خواهد داد و بانوی پیر یعنی یوونتوس به استقبال از موناکو خواهد رفت.

قبل از انجام قرعه‌کشی فیلم‌های کوتاهی با معرفی جیانی اینفاتینو، دبیر یوفا  از تیم‌های راه یافته به این مرحله برای حاضرین به نمایش درآمد و مراسم قرعه‌کشی در حضور کارل هاینس ریدله،‌مهاجم اسبق آلمان و نماینده یوفا انجام گرفت.

مرحله رفت این مسابقات در تاریخ 14 و 15 آوریل (25 و 26 فروردین 94 ) و دیدارهای برگشت در تاریخ 21 و 22 آوریل(1 و 2 اردیبهشت 94 ) انجام خواهد شد.

پس از این مرحله و با انجام مسابقات دور نیمه نهایی، پیکار فینال مسابقات در تاریخ 6 ژوئن(16 خرداد 94 ) در ورزشگاه المپیک برلین انجام می‌گیرد.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک