آخرین اخبار

10. شهريور 1398 - 11:10   |   کد مطلب: 9137
این روزها طرح ها و پروژه های بهداشت ودرمان کهگیلویه در حالت کما به سر برده و اکثرا منتظر بودجه و اعتبار برای تکمیل و بهره برداری هستند.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛ بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت تنها مرکز درمانی است که درشهرستان وجود دارد و روزانه بیماران زیادی را در بخش های مختلف ویزیت می کند. بخش icu، ccu ، ، اطفال، زایشگاه، جراحی، گوش حلق و بینی و چند بخش دیگر که اکثر آن ها جوابگوی شهرستان کهگیلویه با جمعیتی بالغ بر ۲۰۰ هزارنفر نیستند.

 

به غیر از بیمارستان، سه کلینیک درمانی نیز در شهرستان کهگیلویه وجود دارد که تنها برای ویزیت بیمار توسط پزشک متخصص کارایی دارند و بقیه مراحل درمان بیماران  باید در بیمارستان دهدشت یا سایر شهرها صورت گیرد.

 

این روزها طرح ها و پروژه های بهداشت ودرمان کهگیلویه در حالت کما به سر برده و اکثرا  منتظر بودجه و اعتبار برای تکمیل و بهره برداری هستند.

یکی از این پروژه ها پایگاه سلامت شهید رجایی است که پیشرفت ۶۰درصدی داشته اما مثل سایر پروژه های سلامت کهگیلویه راکد مانده است. 

 

 هر روزه شهروندان زیادی ازشهرستان کهکیلویه برای مراجعه به پزشک،درمان و یا انجام عکس برادری های مختلف پزشکی به شهرها و استان های مجاور مسافرت کرده که این خود میتواند مشکلات بیشتری را برای مردم بوجود بیاورد.

 

پروژه ها و طرح های مختلف کهگیلویه علی رغم عوام فریبی برخی از مسئولین راکد مانده داند و تنها در روزهایی مشخصی که مسیولین استانی به سهرستان سفر می کنند برای ساعتی و آن هم برای کتمان واقعیت ها توسط پیمانکاران فعال میشوند.

 

اینگونه فعالیت ها یکی از مهمترین عوامل راکد ماندن و عدم پیشرفت شهرستان خواهد بود و ضرورت نظارت بر پروژه های عمرانی، سلامت، اقتصادی و سایرطرح ها بیش از پیش در کهگیلویه احساس می شود تا شاید با نظارت های صحیح و به موقع بتوان بخشی از این پروژه ها که  بعضا ملی هستند به بهره برداری رسیده و مشکلات شهرستان نیز برطرف شود.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک