آخرین اخبار

30. مرداد 1398 - 15:52   |   کد مطلب: 9115
با توجه به اینکه جاده فرعی تالار اطراف این جاده نیز در همین تقاطع قرار دارد و به مراتب در بازه هایی از زمان که مراسمات عروسی در تالار مربوطه وجود دارد به دلیل شلوغی و تردد زیاد وسایل نقلیه خطر این تقاطع بیشتر از پیش به چشم میخورد و لزوم ورود پلیسراهور، راهنمایی و رانندگی، شهرداری، راهداری و همه ادارات و سازمان های مربوطه به این جاده بیش از پیش احسای می شود.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛ ضرورت وجود میدان ها در تقاطع های هم سطح بسیار زیاد است و اکر به این ضرورت توجهی نشود میتواند مشکلات و‌ آسیب های جبران ناپذیری به همراه داشته باشد.

 

در تقاطع های هم سطح میدان ها تاثیر بسیار زیادی در برقراری نظم جاده ای را ایفا می کنند و اتومبیل ها نیز سردرگم نشده و به راحتی و طبق قوانین میتوانند به مسیر خود ادامه داده یا از سایر مسیرها استفاده کنند اما در صورتی که این زیر ساخت جاده ای اماده نباشد میتوانند خسارت های جانی و مالی جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد.

 

 

یکی از مسیر های پرتردد شهرستان کهگیلویه جاده ورودی دهدشت از سمت بهبهان است. ورودی دهدشت از سمت بهبهان از نزدیکی پمپ بنزین به صورت باندهای جدا از هم مشخص شده و در قسمتی از آن  در تقاطعی که یک مسیر آن به جاه اصفهان و مسیر های دیگر رفت و برگشت از دهدشت به سمت بهبهان و برعکس هستند عدم وجود میدان باعث سردرگمی رانندگان شده و بعضا اتفاقات ناگواری در همین قسمت از جاده بوقوع پیوسته که آخرین اتفاق مرگ جوان 22 ساله براثر تصادف بوده است.

 

 

در برخی از محافل و شبکه های اجتماعی این قسمت از جاده دهدشت – بهبهان به میدان چه کنم معروف شده و  معنی آن همان سردرگمی رانندگان هنگام تغییر مسیر یا تردد در این جاده است.

 

با توجه به اینکه جاده فرعی تالار اطراف این جاده نیز در همین تقاطع قرار دارد و به مراتب در بازه هایی از زمان که مراسمات عروسی در تالار مربوطه وجود دارد به دلیل شلوغی و تردد زیاد وسایل نقلیه خطر این تقاطع بیشتر از پیش به چشم میخورد و لزوم ورود پلیسراهور، راهنمایی و رانندگی، شهرداری، راهداری و همه ادارات و سازمان های  مربوطه به این جاده بیش از پیش احسای می شود.

 

در ادامه تصاویر مربوط به این تقاطع آمده است؛

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک