آخرین اخبار

27. مرداد 1398 - 15:09   |   کد مطلب: 9111
این تیم دردور مقدماتی این رقابت ها جمعه آینده به مصاف تیم سوهان محمد قم می رود. تیم اتحاد قلعه ریسی در صورت موفق شدن در این دوره رقابت ها که به صورت تک حذفی برگزار می شود باید در دور بعد با تیم های لیگ برتری و لیگ آزادگان رقابت کند.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛ ورزشکاران کهگیلویه ای همیشه در عرصه های مختلف ورزشی خوش درخشیده و توانستند با تلاش و کوشش فراوان برای استان کهگیلویه و بویر احمد افتخار آفرینی کنند.

 

اخیرا نیز کاراته کاهای شهرستان کهگیلویه در رقابت های آسایی که در ایران برگزار شد با درخشش خیره کننده خود توانستند برای استان کهگیلویه و بویراحمد افتخارآفرینی کرده و مدال های خوش رنگی را کسب کنند.

 

این افتخار آفرینی ها توسط ورزشکاران کهگیلویه ای در حالی به وقوع می پیوندد که زیرساخت های ورزشی کهگیلویه در حد بسیار پایینی بوده و حتی برخی از ورزشکاران در رشته ای مختلف زمین یا سالن مناسبی برای تمرین ندارند.

 

یکی از تیم های ورزشی کهگیلویه که در زمره تیم های موفق به شمار می ورد تیم فوتبال اتحاد قلعه ریسی است. این تیم که از بازیکنان بومی شهر قلعه ریسی و شهرهای اطراف بهره می برد توانسته با وجود محرومیت های فراوانی که در شهرستان و در عرصه ورزش وجود دارد به رقابت های جام حذفی کشور راه پیداکند.

 

این تیم دردور مقدماتی این رقابت ها جمعه آینده به مصاف تیم سوهان محمد قم می رود. تیم اتحاد قلعه ریسی در صورت موفق شدن در این دوره رقابت ها که به صورت تک حذفی برگزار می شود باید در دور بعد با تیم های لیگ برتری و لیگ آزادگان رقابت کند.

 

گفتنی است که تیم فوتبال اتحاد قلعه ریسی با وجود اینکه در رقابت های استانی شرکت داشت، تمام هزینه های جاری از جمله مسافرت ها و سایر هزینه هایی که یک باشگاه ورزشی متحمل می شود را بازیکنان و کادر تیم پرداخت می کردند. از دیگر مشکلات این تیم که همیشه با آن دست و پنجه نرم می کرد عدم وجود زمین خوب جهت برگززاری مسابقات و تمرین بوده و هست.

ورزشگاه قلعه ریسی علی رغم وعده های مسئولین هنوز به بهره برداری نرسیده و ورزشگاه آزادی دهدشت نیز به خاطر اینکه تنها ورزشگاه نسبتا استاندارد شهرستان شرایط مناسبی نداشته و با وجود تیم های مختلف جهت تمرین و مسلبقه جوابگوی همه نمی تواند باشد.

 

امیدواریم که مسئولین امر از جمله مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویر احمد، تمهیدات ویژه ای را برای  بهبود زیرساخت های ورزشی بیاندیشد تا ورزشکاران کهگیلویه بتوانند بیش تر افتخار آفرینی کرده و رویش های بیشتری را در عرصه های مختلف ورزشی شاهد باشیم.

 

تصاویر تکمیلی؛

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک